Persoo.cz na nekonferenci Personalizace 2014

Kuba Černý nám bude na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 povídat o Persoo.cz. Přečtěte si o této personalizační technologii víc!

O Persoo.cz

Na rozdíl od gemiusRecommend či Silverpopu je Persoo software vyvíjený v České republice. Pro popis jeho fungování jsme si půjčili tento obrázek:

Jak funguje Persoo

Zdroj obrázku: http://persoo.cz/funkce/#nabidky

Persoo dodává pro HTML stránky e-shopů bloky ušité na míru konkrétnímu uživateli s cílem navýšit konverzní poměr, výši průměrné objednávky a nebo jen zpříjemnit návštěvníkovi život.

Co se týká e-mailové komunikace, kromě vlastního odesílání e-mailů na základě konkrétních událostí (připomenutí košíku, vážný zájem o určité zboží...), nabízí Persoo hotové napojení na MailChimp, Apsis, dále např. na chat Zopim.

Cena a zkušební lhůta

Persoo poskytuje 30 denní zkušební lhůtu zdarma. Následně dojde k jednání o ceně, která se odvíjí od funkcí, datového toku a úspěšnosti nabídek měřených prodejem. Dle Kubových slov se cena pohybuje od 5 000 do 50 000 měsíčně.

Přijďte na nekonferenci

Přijďte Kubu Černého i Persoo poznat osobně a diskutovat s ním o personalizaci obchodních nabídek na stránkách e-shopu. Přihlaste se na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014!

Komentáře

Nekonference je již za námi. Podívejte se na prezentaci a video o Persoo - jak o něm Kuba Černý mluvil.

Přidat komentář