Přijďte se podívat na gemiusRecommend na nekonferenci Personalizace 2014!

Co kdyby rámy s akčními nabídkami na stránkách Vašeho e-shopu zobrazovaly každému uživateli nabídku na míru, dle jeho vlastností i historie chování? Právě k tomu slouží technologie gemiusRecommend. Představit nám ji na nekonferenci přijede Tomáš Sedláček ze společnosti Gemius. Přečtěte si víc.

O gemiusRecommend

„Recommendation“ technologii gemiusRecommend vyvíjí společnost Gemius. Ta je známá především technologiemi pro měření návštěvnosti webu či správu reklamních ploch. „Doporučovací“ technologie gemiusRecommend je mladší, má však podporu české pobočky Gemia a několik instalací v ČR.

Příklad gemiusRecommend v praxi

Náhled nasazení gemiusRecommend na SportObchod.cz.

Výsledky gemiusRecommend

Podle svých slov dokáže gemiusRecommend navýšit konverzní poměr e-shopu od 8 % do cca 23 %. Cena je pak vypočtena dle počtu zobrazení reklamních rámů. Minimální cena je přitom kolem 7 000 Kč/měsíc.

Přijďte na nekonferenci!

Přijďte si o personalizaci obchodních sdělení na stránkách e-shopu podiskutovat s Tomášem Sedláčkem z gemiusRecommend na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014!

Komentáře

PS: gemisuRecommend najdete také pod značkou Quartic.

Nekonference je již za námi. Podívejte se na video a prezentaci z Tomášovy přednášky.

Přidat komentář