Etnetera na nekonferenci Personalizace 2014

Špičkoví odborníci na personalizaci marketingových kanálů v Etneteře vyvíjí technologii Soyka. Na nekonferenci budou povídat o obecných principech personalizace i o svých konkrétních zkušenostech.

O technologii Soyka

  • Dlouhodobě sleduje uživatele s cílem vytvořit jeho profil.
  • Lze využít pro vylepšení komunikace prostřednictvím:
    • e‑mailových newsletterů
    • internetových stránek
    • call centra
    • retargetingu reklam
  • V ČR technologii využívá např. Datart.

Připravte si otázky na Etneteru

Připravte si otázky na tým Etnetery, těšit se můžeme přinejmenším na Zbyňka Hrašeho — je to šikovný chlapík se spoustou zkušeností.

Přihlaste se na nekonferenci Personalizace 2014!

 

 

10. 04. 2014

Témata:

Komentáře (1)

Michal Janík7. 5. 2014, 6:55

Akce je již za námi. Podívejte se na prezentaci, video a fotky z příspěvků Etnetery.

Odpovědět

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.