Marketingové novinky: Zoot vydává dluhopisy a online potraviny nakupuje více žen než mužů

Letem světem marketingem ve třetím červencovém týdnu. Zjistěte, co se stalo!

  • Připravili jsme pro vás další BESTETO rozhovor, tentokrát s naším marketingovým konzultantem Martinem Čtvrtníčkem o linkbuildingu.
  • Už jste slyšeli o Google příspěvcích v rozhraní Moje firma? Mrkněte se, co umí.
  • O módním portálu Spartoo napsala Káťa Šmajzrová z Mergada. Pokud vás zajímá, oč běží a jestli byste na tento web měli zabrousit i s vaším e-shopem, nezapomeňte si článek přečíst.
  • O spuštěných kategoriích za červen na Heurece si přečtete tady.
  • Na Seznamu přibude nový reklamní prostor.
  • Shoptet přinesl zajímavý rozhovor s PPC expertkou Petrou Větrovskou. Hlavním tématem jsou samozřejmě PPCčka.
  • Zapomenout byste neměli ani na rozhovor mezi Mergadem a Ludmilou Navrátilovou, který se točí okolo zbožáků a PPC.
  • Na Tyinternety.cz se v příručce marketéra tentokrát dozvíte, jak na podobné okruhy uživatelů na Facebooku.
  • Firmy bojují o talentované lidi. A možná ta vaše je jednou z nich. V tom případě se mrkněte na Evolve! Summit, který bude v listopadu v Brně. A točit se bude okolo náboru zaměstnanců. Probírat se budou i technologie k náboru, například chatboty.
  • Jak Češi nakupují potraviny online? To ukázala tato infografika na Tyinternety.cz, která přináší zajímavé údaje, třeba že online nakupuje více žen.
  • Český módní e-shop Zoot přichází s inovací - kdokoli bude moct díky dluhopisům do firmy investovat
  • Nově můžete na Facebooku a Instagramu vytvořit různé varianty videí v jedné reklamě. Píše o tom Newsfeed.cz.

Interní BESTETO novinka: školili jsme se, jak točit videa. No a bez praktické ukázky by to nebylo ono. V hlavních rolích našich zkušebních videí byli naši marketingoví konzultanti Lukáš s Martinem. A takto jim to slušelo.

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

Přidat komentář