Marketingové novinky - Seznam a nová sekce "Články z českého internetu"

Po půl roce testování nabídl Seznam novou sekci článků. Co to znamená, jak to vypadá a co s tím můžou dělat PPC specialisti?

  • Od čtvrtka 18. 8. 2016 najdte na domovské stránce Seznamu články z jiných médií. Algoritmus bude doporučovat články každému uživateli na míru.
  • Co tedy znamenají články z více médií pro PPC specialisty? Sklik radí.
  • Elegantní vzhled, přehledná a hlavně přesnější data. To je nová podoba Statistik hledanosti
  • Lukáš Pítra si poprosil o AdWords skript, který by kontroloval reklamní skupiny Shopping kampaní, jestli se ve všech inzerují produkty. Hana Kobzová reagovala poměrně rychle a jeden takový skript napsala. 
  • Jak využívají zákazníci Mergada Mergado nejčastěji? Luďa napsal na blog první část ze tří.
  • Petra Pacáková tweetla info, že v polovině září 2016 bude veřejná beta dynamického retargetingu v Skliku. Více PPC informací z #PPCoffline najdete pod hashtagem.
  • Náš PPC Specialista Lukáš napsal článek, kde srovnal období před a po spolupráci. Já myslím, že klient může být s jeho prací spokojený. 

Seznam.cz sekce články z jiných medií

Seznam a články z jiných medií

Přidat komentář