Marketingové novinky: brněnský startup míří do USA a Facebook přichází se 3D příspěvky

Jaké novinky přinesl minulý týden? My to víme. Buďte v obraze spolu s námi a zjistěte, co hýbe marketingovým světem.

  • Dali jsme dohromady všechny materiály z únorového PPC na stojáka. Na našem blogu najdete záznam přednášky, prezentaci i rozhovor s PPC specialistkou Verčou Brindzovou.
  • Pokud plánujete se svým e-shopem expandovat do zahraničí, pak se vám bude hodit nová rubrika od Mergada. Právě toto téma totiž řeší.
  • Zboží.cz vytvořilo za únor několik nových kategorií. Najdete mezi nimi například cyklistické pláštěnky nebo urychlovače kompostu.
  • Facebook spustil to, co sliboval už loni. Nově můžete na této síti pracovat se 3D příspěvky, které dokážou být například pro e-shopaře skvělým zpestřením obsahu na sítích a způsob, jak přilákat nové zákazníky.
  • Shoptet přišel s vylepšeným měřením Google Analytics. Nově bude možné sledovat doposud nepřístupná data (slevové kupony, varianty produktu atd.).
  • Osobní rozvoj je důležitý snad v každém oboru. Poslechněte si, jak nad ním správně přemýšlet a jakých chyb se vyhnout v rozhovoru s Petrem Pouchlým na MladýPodnikatel.cz.
  • Mít 1,5 milionu zákazníků je pěkné číslo. Přesně takovým se může chlubit brněnský startup Survio, který vytvořil nástroj pro tvorbu online dotazníků. Právě teď přemýšlí o expanzi do USA.
  • Českým e-shopům se minulý rok dařilo a letos až 91 % z nich očekává další růst. Píšou o tom Tyinternety.cz.
  • Správci facebookových stránek si můžou oddechnout. Facebook si rozmyslel rozdělení feedů na dva (jeden s příspěvky od přátel a druhý z facebookových stránek). Vše tak zůstane při starém.

Novinka z BESTETO: v úterý jsme měli malou besteťáckou párty. Náš výrobní ředitel Vláďa naložil hermelíny a připravil spoustu dobrot. Jako vždy jsme si to užili a náš kolektiv se zase o něco utužil.

Párty v BESTETO

Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.

Přidat komentář