Marketingové novinky: Alza plánuje obchod bez prodavačů a Ikea si pohrává s virtuální realitou

Další týden je za námi, a tak přinášíme přehled toho nejzajímavějšího, co se v marketingových vodách událo.

  • Na BESTETO blogu vyšla velká studie, která je zajímavá jak pro markeťáky, tak e‑shopaře. Podívali jsme se na to, co e‑shopům vydělávalo v roce 2017 nejvíc. Nenechte si tuto dávku jedinečných informací ujít.
  • Heureka vydala další díl seriálu “Učíme se Heureku”. Tentokrát vysvětluje, jak měřit na tomto zbožáku konverze.
  • Jak lidé utráceli v e‑shopech za minulý rok? Mrkněte na Tyinternety.cz. Dozvíte se třeba to, že dohromady protočili 115 miliard korun, což je víc než v roce 2016.
  • Prodejnu jako z budoucnosti otevírá v Praze Alza. Namísto prodejců tu najdete speciální boxy pro výdej zboží. Otevřená bude nonstop. Více se dočtete na Czechcrunch.
  • Pokud máte 30. ledna volno, zajeďte si na Ecommerce Expo Prague. Na tomto veletrhu, který se zaměřuje na e‑commerce, vystoupí například bývalý šéf britského Amazonu. No a hlavně se tam můžete potkat s námi, Besteťáky!
  • Ikea plánuje otevřít tzv. pop-up obchod na Václavském náměstí v Praze. Součástí bude i kavárna a plánovací studio. A to není z novinek o této švédské firmě vše. Ikea vyzkoušela na své pobočce v Dallasu experimentovat s virtuální realitou. Snažila se zákazníkům přiblížit výhody produktů. Stejně tak si tu mohli lidé zablbnout ve virtuální polštářové bitvě nebo navštívit pandy.
  • Co se stane, když si nedáte pozor na to, jestli vaše reklamy nejsou náhodou kapku rasistické? Můžete si nejenom ušít z ostudy kabát, ale ještě vám poklesnou hodnoty akcií a někteří obchodní partneři s vámi ukončí spolupráci. Švédská firma H&M o tom ví své.

To by bylo pro tento týden vše. Interní BESTETO novinka — opět naplno zahajujeme čtvrteční sérii šipkových turnajů, což přináší nejobtížnější část a to rozdělit se do týmů. Naše plné soustředění zachycuje obrázek dole.

Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.

Nikola Zubalíková
15. 01. 2018
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.