Nový iOS 14 vs. reklamy a nová audio-sociální síť Clubhouse

Z marketingu u nás a ve světě

  • Mobilní verze Facebooku bude v novém kabátě. Tento vzhled se testuje už od července a postupně ho budou mít všichni uživatelé.
  • Nový iOS 14 personalizovaným reklamám na Facebooku a Snapchatu zabrat.
  • Influencer marketing skvěle funguje na Instagramu. Roste ale úspěšnost i na TikToku.
  • Donald Trump dostal útrum. Natrvalo ho odstranil Facebook i Twitter.
  • Wikipedia oslavila 20. narozeniny a mezi uživateli je stále oblíbená. Za tuto dobu na ni uživatelé hledali přibližně 21 miliard krát měsíčně informace o všem možném – mezi nejhledanější témata patří politika, umění, historie nebo technologie.
  • Aplikace WhatsApp čelila problémům se soukromím uživatelů. Tyto změny se ale netýkají uživatelů v zemích EU. I přesto uživatelé utíkají ke konkurenci — aplikace Telegram nebo Signal.
  • Technologie Adobe Flash dostala padáka.
  • Instagram umožní vyhledávat obsah na základě klíčových slov a frází.
  • Nová populární sociální síť je tady. Kdo není na Clubhousu, jako by nebyl.
  • Uživatelé kladou důraz na soukromí na internetu. Vyhledávač DuckDuckGo, který sází na anonymitu při vyhledávání láme rekordy.
  • Projekt Loon je u konce. Cílem projektu bylo pomocí horkovzdušných balónů pokrýt rozsáhlé oblasti a rozšířit internet i tam, kde by se to konvenční cestou nevyplatilo.
  • Americký gigant Google bude vybraným francouzským deníkům platit za autorská práva.
  • Pinterest drží krok a nově zavádí Stories a automaticky generované reklamy.
  • Facebook zavádí novou záložku s názvem News. V této samostatné kartě najdou uživatelé zpravodajské články.
  • Hurá, hurá a hurá! Instagram testuje nové rozhraní API pro publikování obsahu na firemních profilech. Díky němu bude možné snáze a lépe plánovat příspěvky pomocí platforem třetích stran. Během 24 hodin budete moci naplánovat až 25 postů.

TIP: Registrujte se do našeho newsletteru, budete mít přehled o aktuálních trendech a novinkách ze světa marketingu.

Ze života marketingové agentury BESTETO

  • První lednový týden jsme se pustili do natáčení podcastu. Tentokrát jsme si pozvali Domču Postavovou, která nám popovídala o nástroji Pricing Fox. Tento nástroj ocení především e‑shopaři. Tak si nasaďte sluchátka a hurá do toho!
  • Správně stanovená cena produktu může spoustu zákazníků přilákat, ta špatná zase odradit. Připravili jsme si pro vás článek, ve kterém se dozvíte na co si dát u stanovení cen pozor.
  • Každý, kdo se pohybuje na sociálních sítích by měl dbát na své bezpečí. Připravili jsme návod, který vám poradí, jak si nastavit dvoufázové ověření na Facebooku.
  • Formáty fotek se na Facebooku neustále mění. Připravili jsme si pro vás souhrn, ve kterém najdete ty nejpoužívanější formáty.
  • Vyhlásili jsme výsledky soutěže blogger roku 2020 a z výsledků byli mile překvapeni. Mezi nejčtenějšími články se objevily hlavně témata týkající se sociálních sítí Instagram stories od A do Z, záložky na Facebookuformáty příspěvků, které posunou váš Facebook na vyšší úroveň. Tak si udělejte chvilku a pojďte si je s námi přečíst.

To je pro dnešek všechno a na další velký výcuc novinek ze světa marketingu se můžete těšit zase za měsíc!

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
27. 01. 2021
Natka pracuje v BESTETO jako PPC & Social media specialista. Stará se našim klientům o sociální sítě a nastavuje PPC reklamy v systémech, jako je Google, Sklik, Facebook nebo Instagram. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.