Marketingové novinky: 3× novinky z Facebooku, TikTok na prodej a podcastový boom

Z marketingu u nás a ve světě

  • Lámete si hlavu nad tím, kdy je nejlepší doba pro zvěřejnění příspěvku ve skupině? Facebook zavádí novinku, díky které uvidíte, kolik členů skupiny bylo aktivních v době, kdy jste zveřejnili příspěvek. Analytiku pro skupiny zatím testuje na malém vzorku skupin, pro všechny by měly být dostupné za pár měsíců.
  • Facebook nově umožňuje zpoplatnit živé vysílání bez nároku na podíl z tržeb. Organizátor dostane 100 % vybraných peněz. Funkce je dostupná už i v Česku, stačí splňovat podmínky.
  • Facebook do třetice - pokud nepatříte mezi příznivce nového vzhledu, asi vás nepotěšíme. Od září se už nebude možné přepínat na starý vzhled.
  • Majitelé e-shopů, kteří přemýšlí o proniknutí na polský trh, by se měli seznámit s platformou Allgero. U našich sousedů nemá konkurenci a účet na Allegru si může založi každý - stačí vědět, jak na to.
  • Legendární slogan KFC musí zmizet. Zjistěte proč.
  • TikTok se snaží vyhnout zákazu v USA, proto jedná o odkupu americké části s Microsoftem a zájem nedávno projevila také společnost Oracle, nebo Twitter a podle posledních zpráv i Walmart. Aby toho nebylo málo, po zkušebce to vzdal CEO TikToku a balí si kufry.
  • Co Čech, to muzikant. E-shopy, jako jsou Kytary.cz nebo Furch Guitars, mají rekordní tržby.
  • Začínající podcasty to mají čím dál tím těžší. Už i v Česku začíná být podcastová scéna přeplněná a na vrchol žebříčku se dostanou spíše velcí hráči.
  • Marketing Miner zveřejnil výsledky průzkumu na téma linkbuildingu. Dozvíte se v něm, jaké techniky linkbuildingu a nástroje SEO specialisté využívají a jaké procento času této aktivitě věnují u svých klientů.
  • Získat nové registrace do newsletteru nemusí být taková dřina, když si pohrajete s přihlašovacím oknem. Případovka z blogu Ondřeje Ilinčeva vám ukáže ten správný směr.

Ze života BESTETO

Přejeme vám pohodový týden.

Za BESTETO

Maruška

Přidat komentář

Sledujte články v RSS