Z marketingu u nás a ve světě
- Instagram je odhodlaný svádět uživatele k nákupu na každém kroku. Teď testuje zobrazení sekce Shop v kartě Prozkoumat.
- O tom, že Leoš Mareš překonal hranici 1 milion sledujích na Instagramu, jsme už psali. Kdo další patří mezi nejvlivnější Čechy a Češky na Instagramu? Podívejte se, která jména se umístila v žebříčku TOP 10.
- Česká značka Pietro Filipi se rozhodla skoncovat se slevami. Uvidíme, jestli se jí podaří zákazníkům vysvětlit, proč je důležitější udržitelnost než nízké ceny.
- Preferujete sledování podcastů na YouTube, kde kromě audia vidíte také video záznam rozhovoru? Spotify se do této oblasti hodně opřel, získal slavná jména a teď se chystá zavádět také přehrávání podcastů s videem. Co myslíte, bude dalším krokem reklama na Spotify?
- Dobrá zpráva pro všechny milovníky tenisek – Footshop spouští první second hand. Hlavním tahákem je komunita a udržitelnost. Kdo bude další?
- Další rok na home officu. Pro někoho noční můra, pro zaměstnance Google realita.
- K bojkotu reklamy na Facebooku už se přidává i česká antivirová společnost Avast. Už jste o iniciativě Stop Hate for Profit slyšeli, nebo je to pro vás novinky?
BESTETO lajf
- Hezký start do nového týdne jsme měli díky článku na Shoptet blogu. V rozhovoru s Gardners přišla řeč i na naši spolupráci, ze které máme velkou radost. Více o naší společné cestě si přečtěte v článku, nebo si pusťte podcast s Martinou Malinovou.
- Už jen tento týden můžete dát svůj hlas našim Besteťákům, aby se probojovali na finální program konference ShopCamp.
- Sledujte náš Instagram, ať vám neuteče pokus o zdolání nejpálivější challenge. Čeká nás trénink na Chillibraní, ale tentokrát budeme místo klasických papriček pojídat chips obalený tou nejpálivější papričkou.
To je pro dnešek všechno, mějte se krásně!
27. 07. 2020
Komentáře (0)