Marketingové školení, lekce 2: stavíme základy

Rozhodli jsme se vydat ke kořenům marketingu na internetu. Minulý týden jsme si zopakovali marketérská slovíčka. Tentokráte nás čekaly metodické základy marketingu. Zbyla nám prezentace s obrázky. Máte-li chuť je vám k dispozici.

Sylabus lekce:

  • definice marketingu,
  • marketingový výzkum,
    • analýza zákazníků,
    • analýza konkurence,
    • analýza produktu,
    • analýza trhu,
    • analýza prodejce,
  • zpracování dat,
    • segmentace zákazníků,
    • SWOT analýza,
  • formulace závěrů,
  • pozicování prodejce.

Prezentace

Poznámka: prezentace byla podkladem pro diskusi na konkrétních příkladech. Laskavý čtenář tedy nechť odpustí její strohost, dílčí povrchnost a pojme ji jako výzvu pro duševní procvičení.

Přidat komentář