Přijďte si pro know-how o Heurece, Zboží.cz nebo Glami!

V týdnu od 20. února pořádáme další z pravidelných týdnů konzultací zdarma. Přijďte si pro naše know-how k vyhledávačům zboží! Podělím se s vámi o znalosti, díky kterým optimalizujeme inzerci pro desítky e‑shopů ročně.

V úterý v Praze, ve středu v Ostravě a ve čtvrtek a v pátek v Brně se za mnou můžete zastavit na konzultaci o inzerci ve vyhledávačích zboží. Více informací včetně odkazu na registraci získáte na stránce Besteto týden pro e‑shopy o Heurece, Zboží.cz, Glami a dalších vyhledávačích zboží.

Přečtěte si, proč byste měli přijít.

Nejčastější chyby e‑shopů ve vyhledávačích zboží

Chyby, kterých se e‑shopy dopouští při inzerci ve vyhledávačích zboží se velmi často opakují. Mezi ty nejčastější patří:

  • E‑shop nevyužívá všechny vhodné vyhledávače zboží a omezí svou inzerci jen na Heureku a Zboží.cz.
  • Inzerce se vypíná kvůli vyčerpání kreditu.
  • Špatně se vyhodnocují výsledky inzerce nebo se nevyhodnocují vůbec.
  • Spousta produktů není zařazených do správných kategorií, zboží není spárované.
  • Názvy produktů jsou duplicitní, nebo v nich chybí důležité parametry rozlišující od sebe podobné produkty.
  • V XML feedu chybí informace jako výrobce, doprava zdarma či jiné bonusy.
  • Ceny za proklik (bidding) jsou nastavené příliš nízko, takže e‑shop získává jen zlomek objednávek, které by mohl získat.
  • Ceny za proklik (bidding) jsou nastavené příliš vysoko, takže e‑shop získává hodně objednávek ale s malým ziskem.
  • V inzerci např. při nastavování cen za proklik se nerozlišují důležité produkty od ostatních.

Myslíte si, že máte všechny zmíněné problémy podchycené? Pak vám gratuluji. Pokud si u některého z bodů nejste jistí, stavte se za mnou na konzultaci zdarma v Brně, v Praze či v Ostravě. Podíváme se na to, co se u vašeho e‑shopu dá vylepšit.

Co společně vyřešíme na konzultaci zdarma

Na místě vyřešíme:

  • Ve kterých zbožových srovnávačích byste měli inzerovat.
  • Jak si pohlídat, aby měly vaše účtu stále dobitý kredit.
  • Jak správně vyhodnotit výsledky zbožáků například Heureky včetně všech jejich satelitů. Kdy pracovat se statistikami z Google Analytics a kdy se statistikami přímo z reklamního systému. A proč se tato data liší.
  • Jak zařadit vaše zboží do správných kategorií a co víc udělat pro lepší spárovanost.
  • Jak posílat správné názvy produktů.
  • Jak doplnit do XML feedu to, co v něm chybí. A jak vlastně zjistit, co v XML chybí.
  • Zda je pro vás vhodné využívat Mergado a jak vám může být užitečné.
  • Jak správně nastavit ceny za proklik a zda je pro vás vhodné využít automatický bidding například přes Bidding Fox. A jaké další biddingové nástroje můžete použít.
  • Jak najít důležité produkty a jak podpořit jejich prodej.
  • Jaká specifika má inzerce ve zbožácích, pokud váš e‑shop běží na Shoptetu.

Navíc budete mít možnost se ptát na vše, co vás zajímá v oblasti internetového marketingu pro e‑shopy a vyhodnocování výsledků e‑shopů. Zkušeností mám spoustu a rád se o ně s vámi podělím.

07. 02. 2017

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.