Přijďte si pro know-how o Heurece, Zboží.cz nebo Glami!

V týdnu od 20. února pořádáme další z pravidelných týdnů konzultací zdarma. Přijďte si pro naše know-how k vyhledávačům zboží! Podělím se s vámi o znalosti, díky kterým optimalizujeme inzerci pro desítky e-shopů ročně.

V úterý v Praze, ve středu v Ostravě a ve čtvrtek a v pátek v Brně se za mnou můžete zastavit na konzultaci o inzerci ve vyhledávačích zboží. Více informací včetně odkazu na registraci získáte na stránce Besteto týden pro e-shopy o Heurece, Zboží.cz, Glami a dalších vyhledávačích zboží.

Přečtěte si, proč byste měli přijít.

Nejčastější chyby e-shopů ve vyhledávačích zboží

Chyby, kterých se e-shopy dopouští při inzerci ve vyhledávačích zboží se velmi často opakují. Mezi ty nejčastější patří:

  • E-shop nevyužívá všechny vhodné vyhledávače zboží a omezí svou inzerci jen na Heureku a Zboží.cz.
  • Inzerce se vypíná kvůli vyčerpání kreditu.
  • Špatně se vyhodnocují výsledky inzerce nebo se nevyhodnocují vůbec.
  • Spousta produktů není zařazených do správných kategorií, zboží není spárované.
  • Názvy produktů jsou duplicitní, nebo v nich chybí důležité parametry rozlišující od sebe podobné produkty.
  • V XML feedu chybí informace jako výrobce, doprava zdarma či jiné bonusy.
  • Ceny za proklik (bidding) jsou nastavené příliš nízko, takže e-shop získává jen zlomek objednávek, které by mohl získat.
  • Ceny za proklik (bidding) jsou nastavené příliš vysoko, takže e-shop získává hodně objednávek ale s malým ziskem.
  • V inzerci např. při nastavování cen za proklik se nerozlišují důležité produkty od ostatních.

Myslíte si, že máte všechny zmíněné problémy podchycené? Pak vám gratuluji. Pokud si u některého z bodů nejste jistí, stavte se za mnou na konzultaci zdarma v Brně, v Praze či v Ostravě. Podíváme se na to, co se u vašeho e-shopu dá vylepšit.

Co společně vyřešíme na konzultaci zdarma

Na místě vyřešíme:

  • Ve kterých zbožových srovnávačích byste měli inzerovat.
  • Jak si pohlídat, aby měly vaše účtu stále dobitý kredit.
  • Jak správně vyhodnotit výsledky zbožáků například Heureky včetně všech jejich satelitů. Kdy pracovat se statistikami z Google Analytics a kdy se statistikami přímo z reklamního systému. A proč se tato data liší.
  • Jak zařadit vaše zboží do správných kategorií a co víc udělat pro lepší spárovanost.
  • Jak posílat správné názvy produktů.
  • Jak doplnit do XML feedu to, co v něm chybí. A jak vlastně zjistit, co v XML chybí.
  • Zda je pro vás vhodné využívat Mergado a jak vám může být užitečné.
  • Jak správně nastavit ceny za proklik a zda je pro vás vhodné využít automatický bidding například přes Bidding Fox. A jaké další biddingové nástroje můžete použít.
  • Jak najít důležité produkty a jak podpořit jejich prodej.
  • Jaká specifika má inzerce ve zbožácích, pokud váš e-shop běží na Shoptetu.

Navíc budete mít možnost se ptát na vše, co vás zajímá v oblasti internetového marketingu pro e-shopy a vyhodnocování výsledků e-shopů. Zkušeností mám spoustu a rád se o ně s vámi podělím.

Více informací včetně odkazu na registraci získáte na stránce Besteto týden pro e-shopy o Heurece, Zboží.cz, Glami a dalších vyhledávačích zboží.

Přidat komentář