CSS program Kvinono: získejte maximum z Google Nákupů za méně peněz

Online prodej je nedílnou součástí každé marketingové strategie jak v Česku, tak i na celém světě. A není se čemu divit. Každý, kdo má vlastní e-shop si přeje, aby právě k němu chodilo co nejvíce návštěvníků a hodnota tržeb neustále rostla. Vždy je ale potřeba tomu jít trošku naproti a investovat - třeba do PPC reklamy v Google Shopping Ads.

Co je to CSS program?

CSS program je platforma, která umožňuje inzerci v Google Nákupech. Pokud už tedy máte spuštěné kampaně a zobrazují se vaše produkty v Google Nákupech, tak využíváte CSS partnera - CSS Google. Evropská komise na základě žaloby rozhodla, že ostatní inzerenti musí mít stejný prostor v Google Nákupech jako společnost Google. A tím se otevřel prostor pro další CSS služby.

Pokud inzerujete pod CSS Google, platíte za každý proklik 20% marži společnosti Google. S využitím jiného CSS partnera tato marže odpadá.

Pro koho je CSS Kvinono vhodné?

Tento program využíváme už delší dobu a doporučujeme ho hlavně těm klientům, kteří mají průměrné měsíční náklady v produktové inzerci přes 15 000 Kč, a to z důvodu platby měsíčního poplatku. Může se ale vyplatit i menším e-shopům. Díky 20% slevě se produktové inzeráty zobrazí častěji a zvýší se počet konverzí. Potom už jen stačí, aby se měsíčně hodnota konverzí vyšila o víc než 1 990 Kč, což je měsíční cena poplatku.

Jak aktivovat CSS Kvinono?

Pro přepojení stačí CSS partnerovi poskytnout ID v Google Merchant Center a písemný souhlas s přepojením. Pokud si budete chtít stávající Google Merchant Center nechat v CSS Google, pak vám CSS partner může vytvořit nový Merchant Center. K vytvoření stačí poskytnout pouze doménu e-shopu. Využívat pak můžete obě CSS současně.

Co se s přechodem pod CSS Kvinono změní?

Víceméně nic. Na stránce vyhledávání se reklamy liší pouze popiskem “Z webu Kvinono” namísto “Z webu Google” pod obrázkem produktu. Můžete si ale všimnout, že při zadání vyhledávacího dotazu na Googlu se v produktové inzerci na předních pozicích zobrazují především externí CSS služby, což znamená, že vyhrávají více aukcí než inzeráty přes samotné Google CSS. Je to právě kvůli levnější ceně za proklik.

Pokud vaše konkurence inzeruje pod CSS Google a nabídne CPC 10 Kč, pak aukci pod CSS Kvinono můžete vyhrát už za cenu 8 Kč.

Jaké jsou hlavní výhody?

  • Levnější inzerce v Google nákupech až o 20 %.
  • Jeden měsíc na vyzkoušení zdarma.
  • Sleva při dlouhodobé spolupráci.
  • Členství v CSS Kvinono můžete kdykoliv ukončit.

Pokud vás tento CSS program zaujal a chtěli byste ho vyzkoušet, neváhejte nám napsat.

Za BESTETO

Natka

Přidat komentář

Sledujte články v RSS