Stáhněte si panel Google Analytics pro vyhodnocení návštěvnosti z mobilních zařízení

Již nějakou dobu slyšíme ze všech stran, že brzy přijde doba, kdy do e-commerce výrazně promluví mobilní zařízení. Stáhněte si dashboard Google Analytics, který vám řekne, zda už ta doba není zde!

Proč dashboard vznikl

Po prezentaci Vlasty @Vavru na (ne)konferenci, který mimochodem zmínil zkušenosti s Tapomatem, mi to nedalo a rozhodl jsem se, že bych rád věděl, jaký podíl mají mobilní zařízení na tržbách a návštěvnosti u našich klientů. Sestavil jsem proto jednoduchý dashboard do Google Analytics, díky kterému si uděláte rychlou představu, jak na tom váš e-shop je.

Ukázka dasboardu Google Analytics

Ukázka Dashboardu do Google Analytics

Ukázka dashboardu Google Analytics pro vyhodnocení návštěvnosti z mobilů, tabletů a desktopů.

Jak si stojí přístupy z desktopů proti mobilním zařízením

Čísla (návštěvy, tržby, transakce...) se obor od oboru liší, ale ve většině případů jsme nad 5% hranicí návštěvnosti, někdy i přes 10 %. To už nelze ignorovat.

Proto budu rád, když napíšete do komentáře, jak řešíte mobilní verzi e-shopu vy. Responzivním designem, speciální mobilní verzí stránek, Tapomatem a podobnými službami, anebo nijak/jinak? Postřehli jste po nasazení změnu ve výkonu e-shopu?

Dashboard Google Analytics ke stažení zde.

 

Komentáře

návštevnosť z tabletov a rôznych mobilných zariadení veľmi rýchlo rastie, som zvedavý na akých číslach sa bude pohybovať o pár rokov

Děkuji za reakci.

Dovolte osobní otázečku, říkáte si "cs 1.6." i v běžném životě? Podpis je to nezvyklý :o)

Přidat komentář