Dny dopravy zdarma na Heurece: jak se přihlásit a na co pamatovat

Víte, jak se přihlásit do Dnů dopravy zdarma na Heurece (DDZ)? Na co je potřeba pamatovat a jaké jsou (ne)výhody akce? Mrkněte se.

Jak se přihlásím?

DDZ na Heurece začínají už příští týden. Akce bude poprvé trvat tři dny a to od 13. listopadu (start ve 12:00 hod) do 15. listopadu (konec ve 23:59 hod).

1. Přihlaste se na Heureku. Rozbalte nabídku vpravo nahoře a klikněte na "Správa e-shopů".

Přihlášení do Heureky

2. V levém sloupci zvolte "Dny dopravy zdarma". 

Sloupec se službami

3. Vyskočí na vás tato tabulka, ve které musíte zatrhnout všechny podmínky. Zároveň zadáte způsob dopravy zdarma pro váš e-shop. Účast potvrdíte a je hotovo.

Registrační formulář do DDZ na Heurece

Hodí se vědět

  • Pokud chcete akci zviditelnit, stáhněte si bannery Heureky s logem DDZ a vložte je na svůj e-shop. Bannery najdete na stejné stránce, přímo pod registračním formulářem.

  • Máte víc e-shopů a chcete DDZ jen na některém z nich? Heureka tuto možnost nabízí, stačí si opět na stránce s registračním formulářem zvolit, který e-shop do akce přihlásíte.

  • Do 13. listopadu (9:00 hod) máte čas splnit podmínky, se kterými jste souhlasili. Poté Heureka e-shopy kontroluje.

  • Loga přihlášených e-shopů se zobrazují na této stránce. Můžete si tu vyhledat, kdo se letos do akce zapojí.

  • Heureka uhradí polovinu nákladů na dopravu u těch objednávek, které zákazníci zadali přes Heureka košík.

  • Pokud se e-shopy do DDZ nezapojí, košík jim během těchto dvou dnů nebude fungovat. Více informací najdete tady.

(Ne)výhody akce

Jak vidíme v BESTETO hlavní výhody a nevýhody Heureka DDZ?

  • Pravděpodobně se vám zvýší návštěvnost a tržby

  • Letos se akce poprvé koná 3 dny. Což je zároveň výhoda i nevýhody. Zákazníci mají na nákupy dostatek času, návštěvnost se nejspíš zvýší. Pro vás to znamená zatnout zuby a pracovat ještě víc, než v minulých ročnících.

  • Musíte dotovat dopravu, náklady na ni jen tak nezmizí.

  • Náročnost celé akce je veliká. Vaši skladníci se nejspíš nezastaví a i další členové vašeho týmu si užijí pěkný kolotoč.

Pokud pořád zvažujete, jestli se do akce zapojit, zkuste se zeptat kolegů e-shopařů v některých facebookových skupinách na jejich zkušenosti. Mrknout můžete i na infografiku Heureky z minulého roku.

Inzerujete na Heurece a nevíte si s něčím rady? Ozvěte se nám, mrkneme na to.

Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.

Přidat komentář