Dny dopravy zdarma na Heurece: jak se přihlásit a na co pamatovat

Víte, jak se přihlásit do Dnů dopravy zdarma na Heurece (DDZ)? Na co je potřeba pamatovat a jaké jsou (ne)výhody akce? Mrkněte se.

Jak se přihlásím?

DDZ na Heurece začínají už příští týden. Akce bude poprvé trvat tři dny a to od 13. listopadu (start ve 12:00 hod) do 15. listopadu (konec ve 23:59 hod).

1. Přihlaste se na Heureku. Rozbalte nabídku vpravo nahoře a klikněte na “Správa e‑shopů”.

2. V levém sloupci zvolte “Dny dopravy zdarma”. 

3. Vyskočí na vás tato tabulka, ve které musíte zatrhnout všechny podmínky. Zároveň zadáte způsob dopravy zdarma pro váš e‑shop. Účast potvrdíte a je hotovo.

Hodí se vědět

  • Pokud chcete akci zviditelnit, stáhněte si bannery Heureky s logem DDZ a vložte je na svůj e‑shop. Bannery najdete na stejné stránce, přímo pod registračním formulářem.
  • Máte víc e‑shopů a chcete DDZ jen na některém z nich? Heureka tuto možnost nabízí, stačí si opět na stránce s registračním formulářem zvolit, který e‑shop do akce přihlásíte.
  • Do 13. listopadu (9:00 hod) máte čas splnit podmínky, se kterými jste souhlasili. Poté Heureka e‑shopy kontroluje.
  • Loga přihlášených e‑shopů se zobrazují na této stránce. Můžete si tu vyhledat, kdo se letos do akce zapojí.
  • Heureka uhradí polovinu nákladů na dopravu u těch objednávek, které zákazníci zadali přes Heureka košík.
  • Pokud se e‑shopy do DDZ nezapojí, košík jim během těchto dvou dnů nebude fungovat. Více informací najdete tady.

(Ne)výhody akce

Jak vidíme v BESTETO hlavní výhody a nevýhody Heureka DDZ?

  • Pravděpodobně se vám zvýší návštěvnost a tržby
  • Letos se akce poprvé koná 3 dny. Což je zároveň výhoda i nevýhody. Zákazníci mají na nákupy dostatek času, návštěvnost se nejspíš zvýší. Pro vás to znamená zatnout zuby a pracovat ještě víc, než v minulých ročnících.
  • Musíte dotovat dopravu, náklady na ni jen tak nezmizí.
  • Náročnost celé akce je veliká. Vaši skladníci se nejspíš nezastaví a i další členové vašeho týmu si užijí pěkný kolotoč.

Pokud pořád zvažujete, jestli se do akce zapojit, zkuste se zeptat kolegů e‑shopařů v některých facebookových skupinách na jejich zkušenosti. Mrknout můžete i na infografiku Heureky z minulého roku.

Inzerujete na Heurece a nevíte si s něčím rady? Ozvěte se nám, mrkneme na to.

Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.

Nikola Zubalíková
08. 11. 2017
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.