Co se děje ve světě internetového marketingu? 08

Tento týden se toho událo tolik, že se až bojím představy, co všechno další může přijít. :-)

  • V Bestetu jsme rozjeli plánování školení, které vám časem prozradíme. Můžete se těšit na konzultace, spoustu informací a dárky. Zatím se můžete přihlášit na Michalovo školení o optimalizace pro vyhledávače zboží, které je cíleno pro e-shopaře.
  • Na našem Instagramu se můžete podívat, co se u nás děje. Holt, když je poslední místnost, kde nikdo nepracuje sprcha, tak se s tím musí něco začít dělat. :-)
  • Heureka spustila nové kategorie
  • SizeID slyšeli jste o tom někdy? Já jsem milovník nákupování online - nemám ráda tlačeníce a přetahování se o oblečení (ha, to s tím přetahováním se mi ještě nestalo, ale představit si to dokážu :-)). Každopádně, SizeID pomáhá s nalezením správné velikosti oblečení a bot. Pro E-shopaře by to mohl být pomocník ke snížení vratek a nákládů z nich. 
  • V minulém článku jsem se zmínila, že budou změny v obchodní podmínkách. Asociace pro elektronickou komerci spolu s advokátní kanceláří připravili vzorové podmínky pro rok 2016
  • Seznam.cz nasazuje aktualizace na Jalapeno 2.0. Webspam padá o cca 77%.
  • Seznam.cz vysvětluje vypadávání stránek z indexu
  • Používáte Firmy.cz? Po přihlášení to na mě houkalo pár novinek a změn. Můžete se rozhodnout, jestli budete používat profil zdarma nebo naplno (od 10 Kč na den). Budete moci řadit svůj profil do více kategorií, vkládat různé akce a slevy a také být vidět na předních stránkách.  

firmy.cz

  • Pokud máte trable s nízkým skóre kvality v AdWords a platíte za klik více, než je třeba, zkuste si přečíst článek na Perfu.
  • Jirka napsal článek s několika tipy, jak pracovat s PPC HITem.

Za mě to bude tento týden vše. Co zaujalo vás?

Firmy.cz

Přidat komentář