Pro e‑shopy, se kterými spolupracujeme, jsou vyhledávače zboží důležitým zdrojem návštěv, a hlavně pak tržeb a zisku. Pojďme se podívat na to, jaké tržby generují Heureka.cz, Zboží.cz, ale i ostatní zbožáky.
Do (ne)konference Vyhledávače zboží 2013 nám zbývá jen něco přes týden. Pojďme si tedy představit řečníky a naznačit možná témata k diskusi. Začněme od lídra trhu, Heureky.
Politika ochrany soukromí uživatelů a s ní spojená připravovaná restrikce ukládání cookies třetích stran Mozillou je zásadní téma marketingu na internetu. Byť je o něm v ČR zatím slyšet málo. Výjimkou je článek Firefox odkládá koláčkovou revoluci, který doporučujeme přečíst. Zde pak doplňme pár tipů k zamyšlení.
V minulém článku jsme si povídali o nekalé technice optimalizace pro fulltextové vyhledávače, zvané cloaking. Vysvětlili jsme si, že spočívá v tom, že webový server vrátí odlišné verze internetové stránky pro uživatele a pro fulltextový vyhledávač. Ukažme si nyní jednoduchý příklad.
Mezi adepty na TOP týdny, z pohledu událostí na české e‑commerce scéně se tento jistě zařadí. Pojďme si proto shrnout, co všechno se poslední dobou událo.