Marketingová strategie pro e-shop - Barcamp Brno 2013

Podívejte se na přednášku z brněnského Barcampu. Michal Janík mluvil o marketingové strategii pro e-shop, o jednotlivých marketingových metodách a o tom, odkud začít.

O přednášce podrobněji

Kdo četl program Barcampu, setkal se s touto anotací:

Povídání o SEO, PPC, vyhledávačích zboží, PR, display reklamě, firemních katalozích, e-mailingu, sociálních médiích či remarketingu

Že to vypadá, jako když pejsek s kočičkou pekli dort? Že se o všech marketingových metodách nedá říct něco smysluplného během pár minut naráz? Ale dá. Vše musí totiž spojovat jednotný „tmel“, který z izolovaných marketingových opatření udělá kompaktní stroj na zisk. A o něm bude tato přednáška.

V praxi pak Michal mluvil o marketingové strategii v různých etapách profesního života SEO marketingového konzultanta, o významu SEO, PPC reklamy, CRM a dalších marketingových metod i o tom, od kterých marketingových opatření při propagaci e-shopu začít.

Reakce účastníků

Líbila se vám přednáška? Máte konstruktivní kritiku? Napište nám prosím.

Když chcete vědět o marketingu pro e-shopy více

Zaregistrujte náš e-mailový newsletter. Budeme vás informovat o zajímavostech i aktuálním dění. Navíc dostanete desatero tipů pro firemní využití Twitteru. Vyplňte následující formulář.

Přidat komentář