Provozujete e-shop a rádi byste zvýšili jeho tržby? Chtěli byste snížit náklady na inzerci a přitom nepřijít o objednávky? Chtěli byste vědět, jak dobře se o váš e-shop stará marketingový specialista nebo agentura? Nechte si zpracovat zdarma audit návštěvnosti! Získáte tipy, co můžete zlepšit.
Proč audit návštěvnosti
I když pracujeme pro desítky internetových obchodů, stále nás některé věci dokáží překvapit. E-shopy s milionovými tržbami neměří návštěvnost, zdroje tržeb a návratnost investic do reklamy, i největší a nejuznávanější agentury dokážou udělat začátečnickou chybu a čeho jsou schopní někteří vývojáři, to si nemusíme povídat... I ty největší problémy je často jednoduché vyřešit, stačí, když se na fungování e-shopu podívá nezaujatý člověk se zkušenostmi. A právě tuto službu jsme se rozhodli e-shopům nabídnout.
Získejte audit zdarma!
V termínu od 18. do 30. června 2014 zpracujeme každý pracovní den jednomu e-shopu audit návštěvnosti zdarma. Zařaďte se mezi prvních 9 e-shopů, které se do akce přihlásí! Pokyny k přihlášení jsou na konci článku, přihlášený e-shop musí splnit podmínku minimálních ročních tržeb.
Pro koho je audit vhodný?
Pro internetové obchody, které chtějí vydělávat víc a které:
- mají tržby alespoň 500 tisíc Kč ročně,
- investují, nebo chtějí investovat do internetového marketingu,
- mají chuť, čas a lidské kapacity na rozvíjení marketingových aktivit.
Audit návštěvnosti vám přinese
- pohled nezávislého odborníka na vaše podnikání,
- report návštěvnosti a tržeb pro hlavní zdroje návštěv podle Google Analytics,
- tipy a rady, co zlepšit, kam zaměřit pozornost, a čím se naopak nezabývat,
- impuls zvenčí, novou chuť do rozvoje e-shopu a marketingu na internetu.
Přidat komentář