Tipy & triky z konference Sklik Expert Forum 2017

Jsou tak horké, že ještě pálí! A tentokrát se nebavíme o chilli papričkách, ale novinkách z konference Sklik Expert Forum 2017. Na prvním ročníku této akce nemohl chybět náš specialista PPC reklamy Jirka Homola, a tak se s vámi podělí o užitečné tipy, díky kterým budou vaše kampaně ještě úspěšnější.

Eta v Skliku - naše zkušenosti (Jiří Bross)

  • Sklik má plně kompatibilní import/export ETA inzerátů z Adwords editoru.
  • ETA inzeráty podporuje i obsahová síť seznamu. Reklamní plochy mají až 150 šablon.
  • Sklik doporučuje v inzerátech využívat čísla, výzvu k akci, brand a konkurenční výhodu v nadpisu. Pozor na aktuálnost čísel, např. cena se může velmi často měnit.
  • Vyplňujte celou cestu ve viditelné adrese URL.
  • Testujte, jak inzeráty vypadají ve výsledku vyhledávání. Na zařízení se může inzerát různě zalomit především u mobilu při použití rozšíření o volání.
  • Vypnutí starých inzerátů se do léta neplánuje.

Jak využít RTG kód mimo vlastní weby (Jakub Loula)

  • Možnost vložení retargeting kódu do partnerských webů Stream.cz (v případě product placement), Kupi.cz (letáky - placená verze), Firmy.cz (retargeting na vizitku podle prodejen), Sauto.cz (karta exkluziv), Super.cz, Novinky.cz, Sport.cz, Prozeny.cz (PR články)

Využití regulárních výrazů v ppcHITu (Jiří Lesnák)

  • Možnost použít regulární výrazy u filtru produktů, vytváření inzerátů a generování klíčových slov.

5 reportů s pokročilými filtry, které možná neznáte (Marek Adamec)

  • Vyfiltrujte si klíčová slova s potenciálem konverze > 0, pozice > 2,5 a PNO < než KPI.
  • Pravidelně kontrolujte podíl zobrazení kampaní.
  • Sledujte klíčová slova s nízkým skóre kvality a vysokou cenou. Jedná se o klíčová slova, které přeplácíte.
  • Najdete zde nový sloupec ztracená zobrazení v obsahové síti.
  • Porovnávejte výkon klíčových slov ve frázové a volné shodě se slovy v přesné shodě.
  • Vytvořte si filtry a ty si uložte. Můžete je sdílet s ostatními účty.

Vyvracíme mýty o skóre kvality v Skliku (Zdeněk Philipp)

  • Výsledek vyhledávání (SERP) se různě mění a pozice inzerátů není vždy stejná.
  • CTR = SQ
  • Informace o SQ v účtu je bez započtené maximální CPC.
  • SQ 10 = 1 pozice. Čím horší SQ, tím níž se inzerát umisťuje ve výsledku vyhledávání.
  • COEC - očekávaný proklik, matematický výpočet.
  • Systém hodnotí víc relevancí, např. textová relevance, sématická relevance, tématická relevance.
  • Systém hodnotí i historií prokliků na podobné inzeráty a strukturu účtu.
  • Jediné, co můžete ovlivnit, je inzerát.
  • Doporučení od Skliku: pište zajímavé inzeráty.
  • Pro mě nejzajímavější přednáška z SEF 2017, doporučuji všem specialistům se na ni podívat ze záznamu (ten bude přístupný koncem druhého týdne v červnu).

Skripty v Skliku krok za krokem (Stanislav Jílek)

  • Dostupné skripty pro Sklik od Stanislava najdete zde.
  • Nově si můžete vytvářet reporty pomocí Sklik generátoru na této stránce.

Jak na nativní reklamu na Seznamu (Petr Daneš)

  • Nezapomínejte na bannerovou slepotu, které je čím dál větší.
  • Nativní reklama je viditelnější až o 25 % a zájem o koupi zvedá o 18 %.
  • Nativní reklamu najdete na hlavní stránce Seznamu mezi články.
  • Banner s CTR 0,09 % je obecně podprůměrný.
  • Nativní reklama má vyšší CTR díky splynutí s prostředím.
  • Jak poznáte kvalitu prokliků z banneru? Sledujte bounce rate.

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

SEF 2017
SEF 2017
SEF 2017
SEF 2017
SEF 2017

Přidat komentář