Marketingové novinky: punková Nekonference, Apple boty v aukci a navždy uklizená plocha

Druhý červnový týden s sebou přináší další horké novinky, které stojí za přečtení. Mrkněte na ně.

  • Šestý ročník Nekonference máme zdárně za sebou. Bylo to punkové, intenzivní a prostě Besteťácké. Zápis z přednášek řečníků, prezentace i první várku fotek si můžete prohlédnout tady.
  • Fanoušci Applu můžou výskat radostí, tato značka přináší vlastní televizní show. A aby toho nebylo málo, ten, kdo na to má, může zabojovat o originální Apple boty na online aukci.
  • Největší realitní transakce v Evropě? Ta se stala před pár dny v Česku. Číňané koupili sklady Amazonu.
  • Možná vám vadí, že si plochu počítače vždycky zaneřádíte nejrůznějšími soubory, jen abyste je mohli co nejrychleji uložit. Tomu je možná u konce díky cloudovému řešení Datawall.
  • O tom, jak generovat XML feedy a na co si dát pozor, si můžete přečíst v článku od Srovname.cz.
  • Pavel Ungr poradí, kdy se vyplatí investovat do marketingových školení. Vyptával se ho Jirka Rostecký.
  • O titul světového podnikatele roku bojuje Tescoma v čele s Petrem Chmelou. Upozornil na to Forbes.
  • Přečtěte si o změnách v kategoriích na Heurece přímo na jejím blogu.
  • Mergado tentokrát příšlo hned s dvěma články: v jednom si můžete pustit video o tom, jak naplnit element proměnnými. Ve druhém se dočtete o nahrávání CSV souborů do Mergada.

A fotonovinka tohoto týdne? Samozřejmě z Nekonference. Všichni jsme se do brněnského klubu Mersey vlezli. A to byl sám o sobě velký důvod k nadšení.

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

Přidat komentář