Vyzkoušejte dynamickou obsahovou reklamu na podobná publika. Poradíme, jak na to

Zkuste tentokrát vyměnit vlastní publika v AdWords za podobná. Zvýšíte šanci, že vám na web přijdou noví zákazníci.

Proč se do podobných publik pustit

Než vám ukážeme, jak na to, tady jsou důvody, proč stojí za vyzkoušení:

  • vyhledá vám potenciální zákazníky, kteří se podobají těm, co u vás už někdy byli,
  • zvýšíte šanci, že oslovení lidé mají o vaše produkty zájem,
  • do svého remarketingového seznamu získáte nové uživatele,
  • za nízkou cenu za proklik přivedete na web nové lidi a podpoříte brand.

Co se hodí vědět

  • Výsledky se liší segment od segmentu, je potřeba tedy otestovat, kde podobná publika fungují.

Jak na to?

1. Tento typ inzerce se spouští podobně, jako dynamický remarketing (obrázek 1). Jediná změna je, že necílíte na vlastní publika, ale vyberete si za cíl "Podobná publika" některému z vašich vlastních seznamů.

Obrázek 1 – dynamický remarketing

2. Ke spuštění je stejně jako u dynamického remarketingu potřeba zdroj produktů. Například produktový feed z Merchant center nebo export pro Google nákupy z aplikace Mergado (vyberete zdroj dat „Jiné“, jak ukazuje obrázek 2).

Obrázek 2 – zdroj dat

3. Po vytvoření obsahové kampaně a při nastavení jednotlivých sestav máte možnost vybrat jejich cílení (obrázek 3). Vyberete "Remarketing" a poté se zobrazí mimo jiné "Podobná publika". Která zvolit? Doporučujeme začít u „Podobné seznamu All Converters (konvertující)", tedy těch, kteří u vás nakoupili. Následně vyzkoušejte „Podobné seznamu Cart (košík)“ atd.

Obrázek 3 - podobná publika

 

Říkáte si, podle jaké logiky se uživatelům produkty zobrazí? AdWords ukáže jak produkty, které jsou nejkonverznější, tak ty, které by měly uživatele podle nasbíraných signálů zajímat nejvíce.

Pokud už jste podobná publika vyzkoušeli, dejte nám vědět do komentářů, jak vám fungují.

Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.

Přidat komentář