Zboží.cz - prezentace a fotky z Vyhledávače zboží 2015

Milan Šmíd hájil na nekonferenci Vyhledávače zboží 2015 barvy Zboží.cz. Představil výsledky „nového Zboží.cz“, informoval o plánech na nejbližší měsíce a dal základní tipy pro správu inzerce. V panelové diskusi řekl například, že Zboží.cz je proti personalizaci cen. Uživatel přícházející z různých zdrojů by tedy, podle jeho názoru, měl dostat stejnou cenu.

O čem tedy přednáška Zboží.cz byla:

  • od nejlevnější nabídky řadí 11 % uživatelů
  • v kategorii zboží řadí jen malý zlomek uživatelů, řadí-li od nejlevnějšího, pak v produktových kartách
  • představil průměrnou proklikovost jednotlivých pozic v produktové kartě
  • diskuse vyvážení relevance a CPC ve vyhledávání Zboží.cz
  • představil vendorská a nabídková XML

Prezentace Zboží.cz:

Video s příspěvku Zboží.cz:

Fotky z příspěvku Zboží.cz:

Milan Šmíd ze Zboží.cz
Milan Šmíd přednáší o Zboží.cz
Přednáška Zboží.cz, Milan Šmíd

Komentáře

"od nejlevnější nabídky řadí 11 % uživatelů" to spíš vypovídá o tom, kolik lidí to dokáže než kolik lidí to chce.

Zajímalo by mě, jaké byly průměrné náklady z obratu před a po zavedení nového zboží. Mně např. hodně stouply ... asi dělám něco špatně :)

Na Srovname.cz řadí podle ceny ještě o něco méně návštěvníků. Určitě to není tím, že by to nedokázali. To je jen vaše pracovní deformace, protože víte, podle čeho jsou obchody defaultně seřazené:)

Přidat komentář