Vánoční dárky a Vánoční průvodci českých e-shopů

Navažme na recenze vánočních speciálů pana Mergada, který nás inspiroval články, jak se k výběru dárků a akvizici zákazníků staví Heureka i Zboží.cz, a podívejme se na vybrané příklady vánočních speciálů českých e-shopů.

Recenze vybraných Vánočních průvodců

Vánoční dárky Mall.cz

Vánoční dárky na Mall.cz.

  • Parádní grafika, sdělení komunikuje již z náhledů ve výsledcích vyhledávání Seznamu. Po příchodu na web toto dále posiluje.
  • Pěkně zpracovaná argumentace, proč nakoupit dárek u Mall.cz.
  • Jde de facto o jednu HTML stránku. Odkazy vedou do kategorií e-shopu, případně do speciálních vánočních kategorií.
  • Chybí výběry dle cílových skupin, např. dárky pro muže, ženy, děti, dle zájmů...

Vánoční centrum SportObchod.cz

Vánoční centrum SportObchod.cz.

  • Segmentace zboží jednak dle cílových skupin (pro ženy, muže, děti...), jednak dle sportů.
  • Logo a celá identita SportObchodu je potlačena. Při příchodu odjinud než z hlavní stránky bylo toto, v našem případě, matoucí.
  • Pěkná propagace dárkových kuponů.

Vánoční dárky Datart.cz

Vánoční dárky pro muže od Datart.cz.

  • Navazuje na běžné kategorie e-shopu, předpokládáme, že příprava nebyla příliš nákladná.
  • Každá kategorie obsahuje vlastní adresu, titulek, popis... z charakteru „SEO textů“ lze očekávat využití především při akvizici uživatelů.

Vánoční dárek pro muže od Prádlo-elegant.cz

Vánoční dárky pro muže na Prádlo-elegant.cz.

Prádlo elegant nás přesvědčí, že začít se dá i bez programování na míru. Stačilo vytvořit kategorie s vánočními dárky, dárky pro může, ženy a další cílové skupiny. To lze na většině e-shopů obratem.

A proč se věnovat (dárkovým) speciálům

Možná si říkáte, proč píšeme o vánočních speciálech nyní, pár dní před Štědrým dnem. Vedou nás k tomu důvody dva:

  1. Vánoce 2014 jsou tu coby dup. Vzhledem k rychlosti programování některých dodavatelů bude již v lednu nejvyšší čas začít tvořit zadání pro nové funkce e-shopu.
  2. Nejde jen o Vánoce, řešení pro vánoční speciály lze využít i pro další sezónní nabídky. Před námi jsou lednové (vý)prodeje, únorový Valentýn a mnoho dalších příležitostí, které vám vývoj procesů s akčními nabídkami bohatě zaplatí.

Komentáře

Hezký den, děkuji za článek. Co se týče dárků, určitě bych šla do masáží: www_salonsamui_cz/sluzby.html - co si o takovém dárku myslíte?

Myslím Lucko, že to je komentářový SPAM :-)

Za ukázku děkuji.

Přidat komentář

Sledujte články v RSS