Zaza.cz

Kdo vám vydělá na Ferrari

Každá pátá koruna, kterou české e-shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e-shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.

23. 04. 2018
Ilustrace

Co nás zaujalo za poslední dva týdny - stručně o třech konferencích, Skliku, Piwiku, Pyvu.

25. 04. 2014
Ilustrace

Přehled událostí končícího týdne věnujeme především oznámené penalizaci reklamní sítě Backlinks.com Googlem, vydání nové verze open source analytického nástroje Piwik či společnému projektu Zásilkovny a Srovnáme, který nese název Zaza.

20. 12. 2013