Sklik je reklamní platforma od Seznam.cz, která umožňuje inzerentům vytvářet PPC kampaně. Zahrnuje textové, bannerové i produktové reklamy a cílí na uživatele českého internetu.
David Velechovský z Skliku na nekonferenci Reklama 2014 shrnul novinky Skliku za poslední měsíce a nastínil, kam bude vývoj dál směřovat. Podrobně přitom rozvedl optimalizaci CTR, kde navázal na základní informace z Sklik blogu. O čem mluvil Sklik: vylepšení CTRretargetignucílení na tématanovém importéru kampanísdílených rozpočtech Prezentace Skliku:…
David Velechovský vystoupí za Sklik na Nekonferenci ve čtvrtek 13. února 2014 v Brně. Těšíme se nadmíru, protože témat přináší Sklik nyní spoustu. A jakých pěkných!
Sklik, Firmy.cz či fulltext Seznamu táhnou dění v marketingu na internetu posledních dvou týdnů. K tomu Heureka spustila cross sale v Košíku, pan Mergado vydal „ročenku“ vyhledávačů zboží. Čtěte dál ve stručných odrážkách:
Začátek prosince přinesl zprávy o retargetingu z dílny Skliku, blíží se ostravský Barcamp a u nás v Bestetu jsme se rozepsali. Shrňme si vše v bodech. Mluvilo se o retargetingu Sklik. Michal připravil návrh přednášky na ostravský Barcamp. Zveřejnili jsme seznam zboží pro Dnešní nabídku Zboží.cz. Ondra napsal třetí díl seriálu recenzí…