PLA

PLA je zkratka pro Product listing ads, které jsou nově přejmenované na Shoping ads (SA). Naši specialisté se jim věnují v rámci PPC kampaní a jsou pro ně "každodenním chlebem". 

PPC na stojáka

Je za námi první večerní akce PPC na stojáka. Přednášející byl Karel Rujzl, který mluvil o práci s produktovými kampaněmi. Přednesl své typy o Google Shopping Ads, Sklik produktových inzerátech, DSA a o produktových inzerátech tvořených přes PPC Hit a PPC Bee.

09. 11. 2016
Shopping Ads

V rámci příprav na certifikaci Google Nákupů a Shopping Ads (SA) jsem v posledním měsíci shlédla 4 tematická výuková videa pod vedením certifikované koučky Petry Větrovské. Ráda bych se s Vámi nyní podělila o zajímavosti z těchto videí a také o důležité informace z pohledu konzultanta.

23. 06. 2016
PLA v Adwords

Rád bych vysvětlil, proč jsem se rozhodl pro článek o PLA. Dle mého názoru a mých zkušeností jsou PLA kampaně vysoce konverzním kanálem, nicméně často ze strany klientů opomíjeným. Možná jim připadá, že se obtížně optimalizuje, že samotná struktura je méně přehledná, nebo za to může nutnost využití Google Merchant Center.

31. 05. 2016
Sklik

PLA kampaně neboli produktové kampaně v Skliku jsou jedním z velmi zajímavých prodejních kanálů. My se podíváme, jaké výsledky nám tento kanál přináší napříč účty, ke kterým máme přístup.

12. 04. 2016
adwords

Před týdnem jsme pořádali nekonferenci Reklama 2014, na které Petra Brodilová z Googlu představila novou administraci Product Listing Ads. Oficiální spuštění ještě neproběhlo, nicméně v Česku si je již můžeme vyzkoušet.

20. 02. 2014