Personalizace

Silverpop na neoknferenci

Matej Kováčik z VIVmail představil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 nástroj pro inteligentní e-mailing – Silverpop.

28. 04. 2014

Pavel Žák z Master Internet hájil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 barvy těch, kdo bojují proti nevyžádané poště. Dal tak zpětnou vazbu marketérům na jejich kampaně a vysvětlil důležité principy prevence ochrany obchodních sdělení před zařazením do nevyžádané pošty.

28. 04. 2014
Loga Persoo a nekonfrence

Kuba Černý z Persoo představil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 jak základy automatizované personalizace webu, tak úhel, kterým na věc kouká český software Persoo.cz.

25. 04. 2014
Logo Gemius Recommend

Tomáš Sedláček z Gemia na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 představil technologii gemiusRecommend. Za podtitul si zvolil: „Jak navýšit obrat e-shopu o 20 %“ a k němu stavěl cestu z příkladů z ČR.

24. 04. 2014
Etnetera na nekonferenci

Michal Fanta z Etnetery zahájil nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 obecným úvodem o automatické personalizaci v marketingu na internetu napříč různými technologickými i komunikačními platformami a navázal na to představením produktu Soyka, který Etnetera vyvíjí. Spatřit jej můžeme třeba na stránkách Datartu.

23. 04. 2014
Etnetera na nekonferenci

Špičkoví odborníci na personalizaci marketingových kanálů v Etneteře vyvíjí technologii Soyka. Na nekonferenci budou povídat o obecných principech personalizace i o svých konkrétních zkušenostech.

10. 04. 2014
Silverpop na nokonferenci Personalizace 2014

Přijďte diskutovat s odborníkem na Silverpop, technoligii pro personalizaci a chytrý e-mailing. Na nekonferenci Personalizace 2014 dorazí Matej Kováčik z VIVmail, který v ČR Silverpop zastupuje.

02. 04. 2014
Master cz

E-mailový SPAM, to bylo téma, pro které jsme na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 hledali špičkového řečníka. Pomohl by nám všem totiž dát zpětnou vazbu na naše e-mailové kampaně z „opačné strany“. Podařilo se a nabídku přijal Pavel Žák Master Internet!

02. 04. 2014
gemiusRecommend na nekonferenci

Co kdyby rámy s akčními nabídkami na stránkách Vašeho e-shopu zobrazovaly každému uživateli nabídku na míru, dle jeho vlastností i historie chování? Právě k tomu slouží technologie gemiusRecommend. Představit nám ji na nekonferenci přijede Tomáš Sedláček ze společnosti Gemius. Přečtěte si víc.

01. 04. 2014