Personalizace

Reklama dokáže být otravná, hlavně když vám nabízí něco, po čem opravdu netoužíte. S pomocí personalizace v marketingu se vám může podařit to změnit. Na základě dat, získaných například od návštěvníků webu jim můžete ukazovat obsah, který je pro ně zajímavý. Pro začátek zkuste odběratele newsletteru oslovovat jménem. Tuto základní personalizaci zvládne většina běžně dostupných nástrojů pro e-mail marketing.

Silverpop na neoknferenci

Matej Kováčik z VIVmail představil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 nástroj pro inteligentní e-mailing – Silverpop.

28. 04. 2014

Pavel Žák z Master Internet hájil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 barvy těch, kdo bojují proti nevyžádané poště. Dal tak zpětnou vazbu marketérům na jejich kampaně a vysvětlil důležité principy prevence ochrany obchodních sdělení před zařazením do nevyžádané pošty.

28. 04. 2014
Loga Persoo a nekonfrence

Kuba Černý z Persoo představil na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 jak základy automatizované personalizace webu, tak úhel, kterým na věc kouká český software Persoo.cz.

25. 04. 2014
Logo Gemius Recommend

Tomáš Sedláček z Gemia na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 představil technologii gemiusRecommend. Za podtitul si zvolil: „Jak navýšit obrat e-shopu o 20 %“ a k němu stavěl cestu z příkladů z ČR.

24. 04. 2014
Etnetera na nekonferenci

Michal Fanta z Etnetery zahájil nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 obecným úvodem o automatické personalizaci v marketingu na internetu napříč různými technologickými i komunikačními platformami a navázal na to představením produktu Soyka, který Etnetera vyvíjí. Spatřit jej můžeme třeba na stránkách Datartu.

23. 04. 2014
Etnetera na nekonferenci

Špičkoví odborníci na personalizaci marketingových kanálů v Etneteře vyvíjí technologii Soyka. Na nekonferenci budou povídat o obecných principech personalizace i o svých konkrétních zkušenostech.

10. 04. 2014
Silverpop na nokonferenci Personalizace 2014

Přijďte diskutovat s odborníkem na Silverpop, technoligii pro personalizaci a chytrý e-mailing. Na nekonferenci Personalizace 2014 dorazí Matej Kováčik z VIVmail, který v ČR Silverpop zastupuje.

02. 04. 2014
Master cz

E-mailový SPAM, to bylo téma, pro které jsme na nekonferenci Personalizace & automatizace 2014 hledali špičkového řečníka. Pomohl by nám všem totiž dát zpětnou vazbu na naše e-mailové kampaně z „opačné strany“. Podařilo se a nabídku přijal Pavel Žák Master Internet!

02. 04. 2014
gemiusRecommend na nekonferenci

Co kdyby rámy s akčními nabídkami na stránkách Vašeho e-shopu zobrazovaly každému uživateli nabídku na míru, dle jeho vlastností i historie chování? Právě k tomu slouží technologie gemiusRecommend. Představit nám ji na nekonferenci přijede Tomáš Sedláček ze společnosti Gemius. Přečtěte si víc.

01. 04. 2014