Ověřeno zákazníky

Největší panel hodnocení e-shopů a zboží samotnými zákazníky zajišťuje, pod názvem Ověřeno zákazníky, vyhledávač zboží Heureka. Princip panelu stojí na hlášení transakcí e-shopem na servery Heureky. Ta následně odešle e-mailem zákazníkovi dotazník pro hodnocení kvality e-shopu. Podvody např. ze strany e-shopů jsou přitom sledovány a důsledně trestány.

Ověřeno zákazníky funguje jak v Čechách, tak na Slovensku, kde své vlastní dotazníky rozesílají také konkurenční NajNákup.sk a Pricemania.sk.

Pomoc při nasazování Ověřeno zákazníky na e-shop

Certifikát Ověřeno zákazníky podmiňuje na Heurece čerpání pokročilých funkcí ve správě inzerce. Proto s ním pracujeme i v Bestetu. Následuje pár zmínek z našich článků na marketingovém blogu. Potřebujete-li ovšem poradit, neváhejte nás prosím kontaktovat.

Zmínky o Ověřeno zákazníky na blogu:

Heureka a citlivá data

Chtěli byste i nadále využívat inzerci na Heurece a přitom se vám nelíbí zasílání citlivých dat? Pak pro vás mám návod, jaká data přestat posílat a jak to udělat, aby to co nejméně ovlivnilo výsledky vašeho e-shopu. Upozorním i na to, jaké následky můžete očekávat.

10. 06. 2016
Co se děje - Alza.cz, Heureka, Bez Heureky

Pár hodin po skončení Nekonference 2016 věnované vyhledávačům zboží a produktové inzerci jsme se dozvěděli, že Alza končí s inzercí na Heurece a že k bojkotu Heureky vyzývá i další e-shopy. Pojďte se na tuto kauzu očima člověka z marketingové agentury, která se vyhledávačům zboží věnuje nejdéle na českém internetovém trhu.

25. 05. 2016
Logo Heureky

Honza Kriegl a Martin Slavík vystoupili za Heureku na Vyhledávačích zboží 2013. Honza představil případovou studii o Heureka Košíku, a oba pak diskutovali ve vzrušené atmosféře o plánech Heureky. Ty jsou nadmíru zajímavé!

19. 06. 2013