Konverze

Konverze je akce, kterou chcete aby návštěvník webu udělal a on ji provede. Typicky to může být například registrace k odběru newsletteru, nákup produktu nebo odeslání poptávky. Když získáte počet konverzí, můžete si vypočítat konverzní poměr (počet konverzí/celková návštěvnost * 100), podle kterého si můžete porovnávat efektivitu webu, kampaně.

Průvodce Heurekou - BESTETO univerzita

Vítáme vás v BESTETO univerzitě. Jak se ukázalo v předchozím díle, Heureka je nejnavštěvovanější vyhledávač zboží v Česku. Podívejme se na to, proč je tak výjimečná, jaké zboží a funkce nabízí a co všechno by o ní e-shopy měly vědět.

01. 02. 2018
Shoptet tipy

Spousta našich klientů provozuje e-shop na Shoptetu, a tak při optimalizaci a spouštění kampaní opakovaně řešíme stejné problémy. Přečtěte si, jak postupovat, pokud využíváte Shoptet a chcete, aby váš e-shop fngoval ještě lépe než dosud.

23. 06. 2017
marketing novinky ilustrace

Nebývale rušný byl začátek července. Přinesl novinky u Skliku, na Firmy.cz i v zahraničí. K tomu jsme dotáhli publikaci materiálů z nekonference. Přečtěte si víc!

11. 07. 2014
Nákupní košík, ilustrace

Proklikne-li uživatel na stránky e-shopu z reklamního systému první den v měsíci, zboží si prohlédne, vše promyslí a pátý den v měsíci přijde do e-shopu napřímo a zboží koupí, máme tu situaci, se kterou statistiky různých systémů pracují různě. Je to jedna z příčin, proč vám hlášení konverzí např. V Heurece a Google Analytics navzájem nebudou odpovídat. Uveďme si proto, k jakému dni připíší konverze TOP systémy užívané v ČR.

27. 06. 2014