HyperZboží.cz

Vyhledávač zboží z rodiny webů HyperMedia, a. s. Návštěvností se řadí do "druhé skupiny", kdy v první jsou Zboží.cz s Heurekou, ve druhé pak HyperZboží.cz s Hledejceny.cz a Srovnáme.cz. Od svých konkurentů jej odlišuje jednak zapojení do rodiny webů v čele s Hyperinzercí, jednak u e-shopů, které spravujeme, odlišný konverzní poměr. Chcete z HyperZboží.cz vytěžit více? Napište nám.

Kdo vám vydělá na Ferrari

Každá pátá koruna, kterou české e-shopy utrží, je z návštěvnosti z vyhledávačů zboží. To je víc než z neplaceného vyhledávání, přímých přístupů, mailingu nebo sociálních sítí. Pojďme se podívat, který z vyhledávačů zboží e-shopům dokáže vydělat na luxusní fáro a ze kterého nezískáte zákazníka, i kdybyste se postavili na hlavu.

23. 04. 2018
Ilustrace ke školení

Zářijové termíny školení optimalizace inzerce ve vyhledávačích zboží, které připravujeme společně s panem Mergadem a Medio akademií, se blíží. A tak bych rád shrnul, jaké novinky v programu vás čekají.

09. 09. 2013
Logo Hyper zboží

Softwarový architekt Martin Jech promluvil na Vyhledávačích zboží o HyperZboží.cz. Za zmínku stojí sémantický přístup ke zpracování dat o zboží či zdroje návštěvnosti HyperZboží. Přečtěte si víc.

11. 06. 2013