Heureka Košík

Jak na reklamní formát, který v sobě mísí prvky proklikové reklamy klasických vyhledávačů zboží s affiliate marketingem? Optimalizaci inzerce na Heurece se věnujeme roky, přečtěte si jaké s tím máme zkušenosti.

BESTETO univerzita - druhy reklam, poslední díl o Heurece

Dnešní díl BESTETO univerzity je poslední, který se věnuje Heurece. Probereme reklamní možnosti Heureky a její nákupní košík.

21. 02. 2018
Logo Heureky na nekonferenci

Heureka potvrdila účast na nekonferenci Vyhledávače zboží 2014, která proběhne v úterý 3. června 2014 v brněnském klubu Leitnerka. Vystoupení by mělo být nadmíru zajímavé. Přečtěte si, nač by mohla dojít řeč.

15. 05. 2014
Ilustrace, novinky končícího týdne

Sklik, Firmy.cz či fulltext Seznamu táhnou dění v marketingu na internetu posledních dvou týdnů. K tomu Heureka spustila cross sale v Košíku, pan Mergado vydal „ročenku“ vyhledávačů zboží. Čtěte dál ve stručných odrážkách:

31. 01. 2014
Ilustrace ke školení

Zářijové termíny školení optimalizace inzerce ve vyhledávačích zboží, které připravujeme společně s panem Mergadem a Medio akademií, se blíží. A tak bych rád shrnul, jaké novinky v programu vás čekají.

09. 09. 2013
Logo Heureky

Honza Kriegl a Martin Slavík vystoupili za Heureku na Vyhledávačích zboží 2013. Honza představil případovou studii o Heureka Košíku, a oba pak diskutovali ve vzrušené atmosféře o plánech Heureky. Ty jsou nadmíru zajímavé!

19. 06. 2013
Logo Heureka

Do (ne)konference Vyhledávače zboží 2013 nám zbývá jen něco přes týden. Pojďme si tedy představit řečníky a naznačit možná témata k diskusi. Začněme od lídra trhu, Heureky.

28. 05. 2013