Firmy.cz

Jak vydělat více na inzerci v jedničce mezi katalogy firem? S optimalizací inzerce na Firmy.cz máme letité zkušenosti a o aktuální zajímavosti se rádi dělíme.

O Firmy.cz

Podle auditu návštěvnosti internetových stránek NetMonitor jsou Firmy.cz jedničkou mezi katalogy firem, a to s velkým náskokem před Najisto.cz z rodiny Centrum Holdings. Provozovatelem Firmy.cz je Seznam.cz, a. s. a katalgo je úzce provázán jednak do hlavní stránky Seznam.cz, kde jsou propagovány TOP kategorie, jednak s výsledky fulltextového vyhledávání, kde jsou výsledky propagovány formou tzv. hintů.

O rentabilitě inzerce na Firmy.cz

Cena inzerce se pohybovala od cca 7 tis. Kč a při dobrém nastavení byla často rentabilní. Podstatné je především:

  • vytvořit kvalitní text,
  • správně zvolit kategorie, kam je zápis zařazen,
  • vyhodnocovat výsledky za celý rok. Velký dopad na výsledky mívá vánoční prodejní špička.

Tip: při návrhu a vyhodnocování inzerce spolupracujte s profesionály. Ti vás ochrání před nesmyslně vysokou cenou inzerce a následně si obhájí její výsledky.

Google my business

Před nějakou dobou jsme se na našem blogu zaměřili na katalog firem Firmy.cz, které spadají pod Seznam.cz. V dnešním článku se detailněji podíváme na nastavení firemního zápisu na Google, který zde najdete pod názvem Moje firma. Díky zápisu se budete lépe zobrazovat ve vyhledávání, na mapách Google i na sociální síti Google+.

01. 09. 2016
firmy.cz inzerce

V loňském roce jsme začali pracovat na úpravách firemního profilu našeho klienta e-shopu Blancheporte.cz, který se zabývá francouzskou módou a bytovými doplňky. Mezi prvními jsme zkontrolovali nastavení firemního profilu, který se skládá z úvodní fotografie, loga, názvu obchodu, velmi důležitých kategoriích zájmů, popisu a dalších informací. Následně jsme se zaměřili na úpravu inzerce pomocí kampaní – nastavení kategorií zájmů a klíčových slov. Nevynechali jsme ani průběžné sledování tzv. Trendy slov. V tomto článku si postupně představíme změny, které jsme v tomto profilu provedli a na co je důležité se pravidelně zaměřovat.

17. 02. 2016
Co se děje

Tento týden se toho událo tolik, že se až bojím představy, co všechno další může přijít. :-)

05. 02. 2016
Mapy.cz logo

Velké změny služeb Seznamu odstartoval první apríl 2014. Redesign Firmy.cz s sebou strhl i Mapy.cz. Podívejte se proto, jak vypadaly Mapy.cz před redesignem. Jednou se nám tyto náhledy budou hodit všem, až budeme vzpomínat.

22. 07. 2014
marketing novinky ilustrace

Nebývale rušný byl začátek července. Přinesl novinky u Skliku, na Firmy.cz i v zahraničí. K tomu jsme dotáhli publikaci materiálů z nekonference. Přečtěte si víc!

11. 07. 2014
Logo Firmy.cz

Jednou budeme na původní vzhled Firmy.cz vzpomínat. Zda v dobrém či horším ukáže teprve čas. Aby se nám vzpomínalo lépe, připravili jsme následující galerii náhledů podstatných částí webu, jak vypadaly před redesignem z 1. dubna 2014.

17. 04. 2014

Blíží se nám 1. apríl 2014, „Den Seznamu“. Tedy alespoň pro letošek. Přečtěte si, k jakým novinkám se schyluje u něj a co nás zaujalo v marketingu dále.

21. 03. 2014
Logo Firmy CZ

PPC reklamní systémy Sklik, AdWords či Etarget doplnila na nekonferenci Reklama 2014 česká jednička mezi firemními katalogy Firmy.cz. Honza Pinkas prezentoval novou verzi, která bude spuštěna na apríla 2014 a kompletně staví "na hlavu" vše, co o Firmách platí nyní.

27. 02. 2014
Firmy.cz a konference Reklama 2014, ilustrace

PPC reklamní systémy AdWords, Sklik, Etarget doplní kromě AdFormu také odborník za Firmy.cz. Ty navíc finišují přípravy nové verze, která nabídne uživatelům aukci za umístění na TOP pozicích.

10. 02. 2014
Ilustrace, novinky končícího týdne

Sklik, Firmy.cz či fulltext Seznamu táhnou dění v marketingu na internetu posledních dvou týdnů. K tomu Heureka spustila cross sale v Košíku, pan Mergado vydal „ročenku“ vyhledávačů zboží. Čtěte dál ve stručných odrážkách:

31. 01. 2014