Dali jste si s obsahem práci, příspěvek vypadá skvěle, informace dává smysl, načasování perfektní. A přesto… ticho. Lajků je míň, komentáře mizí, sdílení se skoro neukazují. A co na to publikum? Sleduje. Scrolluje. Mlčí.
Je to krize? Únava obsahem? Algoritmická sabotáž?
Možná kombinace všeho. Ale zároveň, možná je to normální. Možná se jen mění způsob, jak lidé sociální sítě používají.
Má ještě smysl investovat do marketingu na této platformě? Odpověď je ano – ale pouze pokud víte, jak na to. V tomto článku se podíváme na to, pro koho je Facebook stále efektivní a co na něm dnes opravdu funguje.
Leadové kampaně na Facebooku jsou silný nástroj pro e‑shopáře, kteří chtějí získávat kontakty a rozšiřovat zákaznickou databázi. V tomto článku se dozvíte, jak leadové kampaně fungují a proč jsou užitečné pro váš byznys.
Prodáváte na svém e‑shopu specifické zboží a mysleli jste si, že se vám objednávky jen pohrnou? Pokud to tak zatím není, měli byste se zaměřit na možnosti online inzerce. Pokud nemáte dostatek potřebných znalostí či zkušeností, svěřte tento úkol profíkům!
V marketingové agentuře BESTETO se s touto problematikou setkáváme denně. Díky našim 13 letým zkušenostem už teď víme, jak pomůžeme i vašemu e‑shopu.