Největší sociální síť světa. Facebook má spoustu funkcí jak pro uživatele, tak i firmy. Nabízí zakládání skupin, inzerci, nákupy z druhé ruky, online hry...Na Facebooku se spoustě e-shopů vyplatí inzerovat. S reklamou na této sociální síti vám rádi pomůžeme.
Neporadíme vám správný návod jak vytvořit reklamu, která uživatele zaujme na první pohled. Za to vám ale poradíme, jaké typy reklam včetně jejich rozměrů můžete na Facebooku použít, abyste z reklamy vytěžili maximum.
Facebook je sociální síť, na které se neustále něco mění, proto jsme provedli aktualizaci článku na téma karty na Facebooku. Naučíme vás nastavit záložky ze základní nabídky a projdeme si i možnosti vlastních karet - včetně reálných ukázek.
Chystáte se zveřejnit příspěvek nebo fotku na Facebooku a tápete nad tím, jaký rozměr zvolit? Pak jste tady správně. Připravili jsme si pro vás menší souhrn, ve kterém najdete vše potřebné.
Počet uživatelů Facebooku každým dnem neustále roste. Proto je potřeba dbát na bezpečí a zabezpečit si svůj účet tak, aby se do něj nikdo nedostal. Docílit toho můžete například silným heslem nebo dvoufázovým ověřením.
O chatbotech už jste slyšeli, ale zatím vám to připomíná spíš scifi než něco, čeho byste mohli sami využít. Možná je načase se o nich dozvědět víc, oblibu si totiž začínají nacházet i v českých končinách.
Máte klienta, který často pracuje s promo nabídkami? Řešíte, jak rychle a efektivně promítnout tyto akce do vizuálu vašich kampaní na Facebooku? Pojďte na to s námi a Feed Image Editorem.