Dynamický remarketing

Dynamický remarketing je druh reklamy, kdy vás po internetu "pronásledují" produkty (nebo služby), které jste si před nedávnem prohlížili na nějakém e-shopu. Jak je to možné? Weby sbírají cookies a ty říkají inzerentovi, že právě vy jste si tento produkt či službu prohlížel.

Dynamický remarketing je označení pro reklamy nastavené v systému Google Ads a na Facebooku, v Skliku se bavíme o dynamickém retargettingu.

Jak na podobná publika

Zkuste tentokrát vyměnit vlastní publika v AdWords za podobná. Zvýšíte šanci, že vám na web přijdou noví zákazníci.

23. 11. 2017
PPC na stojáka a ROI Hunter

V úterý 14. února 2017 jsme se sešli v Nekavárně na akci PPC na stojáka #3. Přečtěte si, co mě nejvíc zaujalo z přednášky Michala Filípka (Business Factory) na téma Produktové kampaně na Facebooku.

21. 02. 2017
Dynamický retargeting AdWords, ilustrace

Bannery pro všechny produkty e-shopu s aktuálními cenami a s minimem práce, to je dynamický remarketing Google AdWords. Pokud jej ještě nevyužíváte, přečtěte si víc.

14. 12. 2013