Dynamický remarketing

Dynamický remarketing je druh reklamy, kdy vás po internetu "pronásledují" produkty (nebo služby), které jste si před nedávnem prohlížili na nějakém e-shopu. Jak je to možné? Weby sbírají cookies a ty říkají inzerentovi, že právě vy jste si tento produkt či službu prohlížel.

Dynamický remarketing je označení pro reklamy nastavené v systému Google Ads a na Facebooku, v Skliku se bavíme o dynamickém retargettingu.

Jak na podobná publika

Zkuste tentokrát vyměnit vlastní publika v AdWords za podobná. Zvýšíte šanci, že vám na web přijdou noví zákazníci.

23. 11. 2017
Dynamický remarketing

Inzerujete na Slovensku? Pak se mrkněte na podrobný návod, jak vytvořit dynamický remarketing přes Mergado. 

05. 09. 2017
PPC na stojáka a ROI Hunter

V úterý 14. února 2017 jsme se sešli v Nekavárně na akci PPC na stojáka #3. Přečtěte si, co mě nejvíc zaujalo z přednášky Michala Filípka (Business Factory) na téma Produktové kampaně na Facebooku.

21. 02. 2017
Dynamický retargeting AdWords, ilustrace

Bannery pro všechny produkty e-shopu s aktuálními cenami a s minimem práce, to je dynamický remarketing Google AdWords. Pokud jej ještě nevyužíváte, přečtěte si víc.

14. 12. 2013