• Služby
  • Reference
  • Blog
  • Kariéra
  • O nás
  • Kontakt
  • Besteto klub
  • CZ
  • SK
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Dynamický remarketing

Dynamický remarketing

Dynamický remarketing je pokročilá forma online reklamy, která cílí na uživatele, kteří již navštívili váš e‑shop, ale neprovedli požadovanou akci (například nákup). Tento typ remarketingu automaticky zobrazuje těmto uživatelům personalizované reklamy s produkty, které si prohlíželi nebo přidali do košíku. Cílem je zvýšit pravděpodobnost, že se zákazník vrátí a dokončí nákup. 

To nej PPC na stojáka #3 – Facebook dynamický remarketing

V úterý 14. února 2017 jsme se sešli v Nekavárně na akci PPC na stojáka #3. Přečtěte si, co mě nejvíc zaujalo z přednášky Michala Filípka (Business Factory) na téma Produktové kampaně na Facebooku.

21. 2. 2017 Číst dál

Dynamický remarketing na Facebooku

O tom, že pro klienty nastavujeme a spravujeme dynamický remarketing na Facebooku jsme psali již dříve. Proto pro vás mám nyní několik řádků, které vám pomůžou s technickou stránkou věci pro úspěšné spuštění.

10. 2. 2016 Číst dál

Dynamický remarketing

Bannery pro všechny produkty e‑shopu s aktuálními cenami a s minimem práce, to je dynamický remarketing Google AdWords. Pokud jej ještě nevyužíváte, přečtěte si víc.

14. 12. 2013 Číst dál
  • Přihlášení k newsletteru
  • Dokumenty ke stažení
  • Návody pro klienty
  • Zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o souborech cookies
Besteto marketing, s. r. o.
Cejl 20, 602 00 Brno
IČ: 29380553, DIČ: CZ29380553

Provozovatelem stránek Besteto.cz je Besteto marketing, s. r. o., IČ 29380553.
Besteto marketing, s. r. o. je člen koncernu Profitak group, s.r.o