Heureka Den dopravy zdarma

Den dopravy zdarma, marketingová akce vyhledávače zboží Heureka spojuje stovky e-shopů společnou nabídkou dopravy zboží zdarma, a to od stanovené hodnoty objednávky, která v letech 2013 a 2013 činila 300 Kč bez DPH.

Následující články obsahuje podrobnosti, včetně reakcí e-shopů. Ty musejí při zapojení dobře vážit, zda jim akce přinese víc, než bude stát. Rozhodující přitom není jen okamžitý zisk/ztráta z tržeb a nákladů navíc, ale také schopnost budovat vztah se získanými zákazníky dlouhodobě.

Další čtení, Den doprav zdarma:

Změna CPC na zbožácích

Začala vánoční sezóna a vyhledávače zboží dočasně zvyšují cenu za proklik. Podívejte se na plánované změny.

18. 10. 2019
Den dopravy zdarma na Heurece

Víte, jak se přihlásit do Dnů dopravy zdarma na Heurece (DDZ)? Na co je potřeba pamatovat a jaké jsou (ne)výhody akce? Mrkněte se.

08. 11. 2017

Zítřkem (15. 11. 2016) oficiálně začíná Den dopravy zdarma. Zapojili jste se se svým e-shopem? 

14. 11. 2016

Tento týden patřil na českém internetu Seznamu. A to v opravdu velkém stylu. Shrňme si vše ve stručnosti:

18. 10. 2013
Logo Heureka

Do (ne)konference Vyhledávače zboží 2013 nám zbývá jen něco přes týden. Pojďme si tedy představit řečníky a naznačit možná témata k diskusi. Začněme od lídra trhu, Heureky.

28. 05. 2013