Copywriting je psaní textů na web. Což je velmi jednoduchá definice. Najít takovou, kterou by odkývali všichni markeťáci, je asi nereálné. Lepší bude, když si představíte, co takový copywriter dělá:
Textuje weby. Vymýšlí slogany. Zkouší napsat texty tak, aby nebyly nudné. Ale zároveň jim musí všichni rozumět (je to dřina).
Stará se o sociální sítě - píše příspěvky. Vymýšlí rozumný obsah, který bude lidi bavit.
PPC specialistům přijde copywriter vhod. Dokáže jim pomoct napsat texty lépe.
Při psaní bere v potaz SEO. Ale pořád je pro něj na prvním místě čtenář, ten tomu musí rozumět víc, než Google nebo Seznam.
Pravidelnou spoluprací s e-shopem MyDrinks.cz se nám podařilo zvýšit návštěvnost z neplaceného vyhledávání o 118 % a tržby o 113 %. Přečtěte si, jak jsme postupovali.
Podělíme se s vámi o naše zápisky z CopyCampu, který představil plno známých jmen. A když už máte výborné řečníky v jeden den na jednom místě, byla by škoda nepozvat je do podcastu.
Tento týden, ne-li tento měsíc je jednou z největšších novinek spuštění dynamického retargetingu od Skliku pro všechny e-shopy. Co se událo ve světe marketingu dál?
Rok se s rokem sešel a ostravské setkání copywriterů, blogerů a dalších pisálků v pátek 1. listopadu oslavilo první rok. Oslava se odehrála v Podnikatelském inkubátoru Vysoké školy Báňské v Ostravě, což byla změna oproti minulým třem setkáním. Co však zůstalo stejné, byla organizátorka akce Květka Lišková.
V pátek 10. května proběhla v ostravském coworkingovém centru Viva v pořadí již třetí akce s názvem Ovacopi. Jelikož předchozích dvou jsem se s nadšením zúčastnil, nemohl jsem vynechat ani tuto. Zvlášť, když přednášejícími byli copywriter Otto Bohuš, celý tým projektu 1000 věcí co mě serou a novinář Honza Sedlák.