Copywriting

Copywriting je psaní textů na web. Což je velmi jednoduchá definice. Najít takovou, kterou by odkývali všichni markeťáci, je asi nereálné. Lepší bude, když si představíte, co takový copywriter dělá: 

  • Textuje weby. Vymýšlí slogany. Zkouší napsat texty tak, aby nebyly nudné. Ale zároveň jim musí všichni rozumět (je to dřina).
  • Stará se o sociální sítě - píše příspěvky. Vymýšlí rozumný obsah, který bude lidi bavit.
  • PPC specialistům přijde copywriter vhod. Dokáže jim pomoct napsat texty lépe.
  • Při psaní bere v potaz SEO. Ale pořád je pro něj na prvním místě čtenář, ten tomu musí rozumět víc, než Google nebo Seznam.
Marketingové novinky

Tento týden, ne-li tento měsíc je jednou z největšších novinek spuštění dynamického retargetingu od Skliku pro všechny e-shopy. Co se událo ve světe marketingu dál?

23. 09. 2016
OVACOPI logo

Rok se s rokem sešel a ostravské setkání copywriterů, blogerů a dalších pisálků v pátek 1. listopadu oslavilo první rok. Oslava se odehrála v Podnikatelském inkubátoru Vysoké školy Báňské v Ostravě, což byla změna oproti minulým třem setkáním. Co však zůstalo stejné, byla organizátorka akce Květka Lišková.

13. 11. 2013
OVACOPI logo

V pátek 10. května proběhla v ostravském coworkingovém centru Viva v pořadí již třetí akce s názvem Ovacopi. Jelikož předchozích dvou jsem se s nadšením zúčastnil, nemohl jsem vynechat ani tuto. Zvlášť, když přednášejícími byli copywriter Otto Bohuš, celý tým projektu 1000 věcí co mě serou a novinář Honza Sedlák.

15. 05. 2013
Práce v copywritingu, ilustrace

Hledáme kolegu či kolegyni na pozici copywriter/co­pywriterka. Baví vás tvorba obchodně účinných textů? Pak je tato nabídka právě pro vás.

10. 03. 2013