Bidding

Bidding je součástí PPC reklamy, kdy inzerent platí za každý jednotlivý proklik na jeho nabídku. Cílem biddingu je překonat nabídku konkurence tak, aby cena byla i pro vás co nejpříznivější.

Tuto definici jsme vzali z blogu lišáka Bidding Fox. Přečtěte si o něm více v článku "Co je to bidding".

Potřebujete pomoct s biddingem? Ozvěte se nám.

nakladovost-favi-glami-biano

Optimalizace nákladovosti na GLAMI, Favi a Bianu je horké téma. Všechny tři systémy přináší vysokou návštěvnost, ale zároveň se umí pěkně prodražit, pokud inzerci necháte žít vlastním životem. Poradíme vám, jak na vysoké PNO vyzrát.

19. 08. 2020
Filip Vašíček BESTETO

Strategie skrývání nákladných produktů je hodně časově náročná, proto náš zbožákařský tým přemýšlel, jak zjednodušit skrývání nákladných produktů z inzerce. V dnešním podcastu se s vámi podělí o svoje know-how.

13. 08. 2020
Bidding Fox přichází s novou funkcí na sledování konkurence

Sledovat konkurenční e-shopy je v dnešní době nutnost a řada podnikatelů si to uvědomuje, ale neví jak. Bidding Fox jim spěchá na pomoc s novými přehledy.

01. 08. 2019
Nekonference 2018: rozhovor s Jirkou Guňkou

Máme pro vás dobrou zprávu: z letošní Nekonference máme několik rozhovorů se spíkry. Připravilo je Mergado. Poslechněte si první rozhovor s Jirkou Guňkou z Bidding foxu.

02. 07. 2018