Jak budovat brand vašeho e-shopu textem

Vím, kde jsem, proč tu jsem a líbí se mi to. Přesně to by si měli říct návštěvníci vašeho e-shopu ve chvíli, kdy na něj přijdou. K tomu pomáhá dobrý text. Jak na to, když jediný copywriter, kterého máte, jste vy sami? To se dozvíte na našem školení.

BESTETO - obsah školení

1. Kdy, kde a pro koho

  • 7. listopadu 2018 v Brně na Minské 13 (prostory BESTETO),
  • od 10:00 hod do cca 16:00,
  • cena je 980 Kč/osoba (včetně oběda, na který vás rádi pozveme),
  • školení je vhodné pro všechny e-shopaře, kteří chtějí zlepšit texty na svém e-shopu i mimo něj (sociální sítě, newslettery).

Cena školení je bez 21% DPH.

2. Co se na školení dozvíte a na co se můžete těšit

1. Jak (ne)psát texty na váš e-shop:

  • mrkneme se na zoubek home page a dalším důležitým stránkám (info o dopravě, platbě, o nás, detail produktu...),
  • řekneme si základy copywritingu (abyste dobrý text dokázali napsat i sami),
  • probereme, kdy mít jako e-shop blog a jak ho plnit.

2. Jak se popasovat s textem mimo váš web:

  • řekneme si, jak komunikovat na sociálních sítích, jaký zvolit tón a co (a jak) psát,
  • rozebereme, jak psát newslettery (a jestli vůbec).

3. Příklady, které vám to všechno objasní:

  • ukážeme si na konkrétních případech, co se povedlo a co úplně nevyšlo.

4. Dáme si něco dobrého na zub a pobavíme se mezi sebou:

Nových kontaktů není nikdy dost. Zajdeme na oběd a povykládáme si o tom, co vás o copywritingu zajímá. A samozřejmě poznáte i další e-shopaře.

Školení se bude točit opravdu okolo textu a copywritingu. SEO nebo UX uvidíme jenom z rychlíku, proto s těmito tématy na školení nepočítejte.

3. Kdo školí

Slovo si vezme Content & Event Specialist v BESTETO Nikola Zubalíková.

Nikola vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Masarykově univerzitě. Vyzkoušela si práci copywritera i klasickou novinařinu. Teď si užívá ťukání do klávesnice a organizování akcí pro agenturu BESTETO.