Jak budovat brand vašeho e-shopu textem
Vím, kde jsem, proč tu jsem a líbí se mi to. Přesně to by si měli říct návštěvníci vašeho e-shopu ve chvíli, kdy na něj přijdou. K tomu pomáhá dobrý text. Jak na to, když jediný copywriter, kterého máte, jste vy sami? To se dozvíte na našem školení.
1. Kdy, kde a pro koho
- 7. listopadu 2018 v Brně na Minské 13 (prostory BESTETO),
- od 10:00 hod do cca 16:00,
- cena je 980 Kč/osoba (včetně oběda, na který vás rádi pozveme),
- školení je vhodné pro všechny e-shopaře, kteří chtějí zlepšit texty na svém e-shopu i mimo něj (sociální sítě, newslettery).
Cena školení je bez 21% DPH.
2. Co se na školení dozvíte a na co se můžete těšit
1. Jak (ne)psát texty na váš e-shop:
-
mrkneme se na zoubek home page a dalším důležitým stránkám (info o dopravě, platbě, o nás, detail produktu...),
-
řekneme si základy copywritingu (abyste dobrý text dokázali napsat i sami),
-
probereme, kdy mít jako e-shop blog a jak ho plnit.
2. Jak se popasovat s textem mimo váš web:
- řekneme si, jak komunikovat na sociálních sítích, jaký zvolit tón a co (a jak) psát,
- rozebereme, jak psát newslettery (a jestli vůbec).
3. Příklady, které vám to všechno objasní:
- ukážeme si na konkrétních případech, co se povedlo a co úplně nevyšlo.
4. Dáme si něco dobrého na zub a pobavíme se mezi sebou:
Nových kontaktů není nikdy dost. Zajdeme na oběd a povykládáme si o tom, co vás o copywritingu zajímá. A samozřejmě poznáte i další e-shopaře.
Školení se bude točit opravdu okolo textu a copywritingu. SEO nebo UX uvidíme jenom z rychlíku, proto s těmito tématy na školení nepočítejte.
3. Kdo školí
Slovo si vezme Content & Event Specialist v BESTETO Nikola Zubalíková.
Nikola vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Masarykově univerzitě. Vyzkoušela si práci copywritera i klasickou novinařinu. Teď si užívá ťukání do klávesnice a organizování akcí pro agenturu BESTETO.