Školení PPC reklama pro e-shopy
Získejte nové informace o tom jak fungují PPC reklamní systémy Google AdWords a Sklik. Ukážeme si základní principy fungování PPC reklamy, představíme reklamní formáty a ukážeme základní „finty“ do praxe.
Program školení
Principy fungování PPC reklamy
- PPC systémy, jak funguje vyhledávání
- Výhody PPC reklamy
- Pozice a řazení reklam + aukční princip
PPC účty
- Měření konverzí
- Remarketingový kód
- Struktura PPC účtu + propojení účtů
Klíčová slova
- Relevance
- Výběr klíčových slov + nástroje pro návrhy
- Shody - přesná, frázové, volná, modifikátor volné shody, vylučující slova
Reklamní texty
- Reklamní text
- Publikační pravidla + jak psát inzeráty
- Rozšíření inzerátů
Optimalizace inzerce
- Vyhledávací dotazy
- Scripty - 404, počet inzerátů
- Strategie nabídek
- Úprava cen za proklik na zařízení, čas a oblast
Vyhodnocení inzerce
- Reporty z Adwords a Sklik
- Automatické reporty
- Segmenty a dimenze
GDN a obsahová síť
- Jak psát inzeráty
- Bannery
- Cílení - klíčová slova, umístění, téma, zájem (vlastní zájem), zájem o koupi, demografické údaje
- Optimalizace inzerce
DSA, RLSA
- Funkčnost
- Optimalizace inzerce
Produktové kampaně z PPC Hit
- Princip
- Aplikování filtrů na export
- Generování klíčových slov a inzerátů
- Optimalizace
Dynamický remarketing a Remarketing
- Princip
- Jak rozdělit sestavy
- Tvorba dynamických reklam
- Optimalizace
- Vyloučení umístění
Organizace
- Kdy: 23. 8. 2016 od 10:00 - 16:00 h
- Kde: Nekavárna, Minská 13, Brno
- Pro koho: Pro majitele e-shopů, začínající PPC specialisty, marketingové specialisty, pracovníky, kteří mají e-shopy na starosti, manažery a pro zájemce o PPC reklamu.
- Cena: 2 900,- + DPH
- Co dostanete: Odborné a praktické informace, skripta, oběd, drobné občerstvení
Školitel
Školit vás bude náš specialista přes PPC reklamu Jiří Homola. PPC reklamám se věnuje už třetím rokem a s vedením školení má zkušenosti z minulých PPC školení a konzultací. Předává praktické informace, které budete moci použít pro optimalizování vašich PPC kampaní. Jiří dbá na to, aby zodpověděl všechny vaše dotazy a nejasnosti.