Školení PPC reklama pro e-shopy

Získejte nové informace o tom jak fungují PPC reklamní systémy Google AdWords a Sklik. Ukážeme si základní principy fungování PPC reklamy, představíme reklamní formáty a ukážeme základní „finty“ do praxe.

Program školení

Principy fungování PPC reklamy

  • PPC systémy, jak funguje vyhledávání
  • Výhody PPC reklamy
  • Pozice a řazení reklam + aukční princip

PPC účty

  • Měření konverzí
  • Remarketingový kód
  • Struktura PPC účtu + propojení účtů

Klíčová slova

  • Relevance
  • Výběr klíčových slov + nástroje pro návrhy
  • Shody - přesná, frázové, volná, modifikátor volné shody, vylučující slova

Reklamní texty

  • Reklamní text
  • Publikační pravidla + jak psát inzeráty
  • Rozšíření inzerátů

Optimalizace inzerce

  • Vyhledávací dotazy
  • Scripty - 404, počet inzerátů
  • Strategie nabídek
  • Úprava cen za proklik na zařízení, čas a oblast

Vyhodnocení inzerce

  • Reporty z Adwords a Sklik
  • Automatické reporty
  • Segmenty a dimenze

GDN a obsahová síť

  • Jak psát inzeráty
  • Bannery
  • Cílení - klíčová slova, umístění, téma, zájem (vlastní zájem), zájem o koupi, demografické údaje
  • Optimalizace inzerce

DSA, RLSA

  • Funkčnost
  • Optimalizace inzerce

Produktové kampaně z PPC Hit

  • Princip
  • Aplikování filtrů na export
  • Generování klíčových slov a inzerátů
  • Optimalizace

Dynamický remarketing a Remarketing

  • Princip
  • Jak rozdělit sestavy
  • Tvorba dynamických reklam
  • Optimalizace
  • Vyloučení umístění

Organizace

  • Kdy: 23. 8. 2016 od 10:00 - 16:00 h
  • Kde: Nekavárna, Minská 13, Brno
  • Pro koho: Pro majitele e-shopů, začínající PPC specialisty, marketingové specialisty, pracovníky, kteří mají e-shopy na starosti, manažery a pro zájemce o PPC reklamu.
  • Cena: 2 900,- + DPH
  • Co dostanete: Odborné a praktické informace, skripta, oběd, drobné občerstvení

Školitel

Školit vás bude náš specialista přes PPC reklamu Jiří Homola. PPC reklamám se věnuje už třetím rokem a s vedením školení má zkušenosti z minulých PPC školení a konzultací. Předává praktické informace, které budete moci použít pro optimalizování vašich PPC kampaní. Jiří dbá na to, aby zodpověděl všechny vaše dotazy a nejasnosti.