PPC reklama: školení od Jirky Homoly

Přijďte na jedno z našich školení a konečně mějte v PPC reklamách jasno. Provede vás náš PPC specialista Jirka Homola.

Vybrat si můžete z:

  • 8 hodinového školení pro začátečníky
  • individuálního školení (rozsah a téma je na domluvě)

Osnova školení pro začátečníky: 

Základy PPC účty Klíčová slova (KS) Reklamní texty Typy reklam Typy kampaní Optimalizace inzerce Vyhodnocení
Co je PPC Příprava PPC účtů Výběr KS Publikační pravidla Textové (ETA) Search Segmentace Cíle
Reklama ve vyhledávání (SERP) Založení účtů - AdWords/Sklik Nástroje pro jejich návrh Jak psát reklamní texty Grafické DSA Inzeráty PNO
SEO, nebo PPC? Nastavení plateb Adwords/Sklik Plánovač KS v AdWords Rozšíření inzerce Responzivní Shopping Ads a produktové inzeráty Nastavení cen za proklik Rozdíl PPC systém a Analytics
AdWords nebo Sklik? Měření konverzí - konverzní kód Návrh KS v Skliku Personalizátory reklam   GDN Vyhledávací dotazy  
Pozice a řazení reklam Remarketingový kód Shody KS Cílová stránka   SDN Automaty  
Cena za klik Propojení účtů Google Analytics/AdWords Přesná, frázova, volná shoda     Remarketing dynamický a statický   .
Skóre kvality Tagování zdroje UTM parametry         . .

Máte o školení zájem? Dejte nám vědět.