Lokální marketing

Lokální marketing je téma, o kterém se často mluví, ale zas tolik toho na českém internetu k přečtení není. Proto „neseme“ svou trošku v podobě jednoduchého seznamu základních bodů, které vás (skoro) nic nebudou stát a přinesou vám nové zákazníky. Na propagaci lokálních podniků se v podstatě přeorientovaly i „nové“ Firmy.cz.

Kdo by se měl o lokální marketing zajímat?

Všichni! Všichni ti, co nabízejí místní služby, obchod nebo jen odběrní místo. Díky bodům ze seznamu si můžete pomoci, i když v daném místě nabízíte osobní odběr. Kdo prodává dog frisbee v Moravském Krumlově? Nikdo (asi), ale e‑shop s osobním odběrem najdete.

Na co tedy nezapomenout?

Seznam není úplný, berte jej jako inspiraci ;-)

Seznam.cz

Google

SEO

  • Adresa v patičce
  • Mikroformáty
  • Stránky poboček a výdejen, pro každé město vlastní stránka
  • Ukázky realizací v daném městě
  • Odkaz ze stránek obce/​městské části – dostat se do seznamu místních podniků, řemeslníků…
  • Název obce v (Platí pro jednotlivé stránky ne pro celý web)
    • META TITLE
    • META Description
    • nadpisu a v podnadpisech stránky (h1, h2…)
    • URL
    • obsahu stránky
    • alt a title parametru obrázků/​odkazů

Zápisy/​Katalogy     

  • Zivefirmy.cz
  • Najisto.cz
  • Zlatestranky.cz
  • Zápis v oborovém katalogu/​asociaci např. https://www.cechkamnaru.cz/
  • NejŘemeslníci.cz
  • Yelp
  • Zomato
  • Lokola.cz

Sociální sítě

V případě zájmu máme check list lokálního marketingu ke stažení.

12. 11. 2015

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.