Marketingové novinky za uplynulé týdny

Pravé marketingové běsnění se spouští s blížícími se Vánocemi. Internetové služby vylézají na billboardy, vstupují do televize, ve snaze ukrojit maximální koláč z reklamních rozpočtů. A do toho Seznam postupuje se svým novým vzhledem vyhledávání. Shrňme to podstatné v bodech:

  • HeurekaZboží.cz zahájili reklamní kampaně. Heureka v outdooru, Zboží.cz v televizi.
  • Heureka spustila lištu pro Firefox a Chrome a hned se nad tím spustila diskuse.
  • Seznam rozšiřuje okruh uživatelů, kterým nabízí nový vzhled stránek s výsledky fulltextového vyhledávání.
  • Roman Dušek popsal chování generátoru screenshotů pro nové vyhledávání Seznamu.
  • Seznam dal k širšímu testování novou podobu svého webmailu.
  • Google testuje nový reklamní formát, vyhledávání na cílovém webu v rámci AdWords.
  • Hledejceny.cz poskytují svým zákazníkům software pro tvorbu mobilní verze e‑shopu.
  • Proběhlo Ostravské OVACOPI.
  • Barcamp Ostrava otevřel registraci účastníků.

Příští týden nás čeká třeba Den dopravy zdarma. 25. prosince nás čeká nejbližší odpočinek :)

08. 11. 2013

Komentáře (1)

Petra Mikulášková8. 11. 2013, 10:01

U Heuréka lišty bych doplnila, že po diskusi ji Heuréka v pátek zrušila.

Odpovědět

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.