Akce od Seznamu: Vaše značka, vaše budoucnost

V listopadu proběhla akce od Seznamu, které se zúčastnila naše PPC specialistka Silvi. Co si z akce a přednášek odnesla se dozvíte níže. Přečtěte si, jaká témata zazněla! 

Propojení Značky Columbia a Mapy.cz: Netradiční přístup k turistické kampani

První přednáška nahlédla do kampaně propojení značky Columbia a aplikace Mapy.cz. Hlavním cílem této kampaně bylo maximálně přiblížit outdoorové oblečení značky cílové skupině. Klíčovými principy byl pečlivě vypracovaný koncept, důvěryhodnost, získání pozornosti a měřitelnost.

Kampaň využila aplikaci Stopař, která zaznamenávala trasu turistů. Propojení umožnilo soutěžení o nejvíce nachozených kilometrů, přičemž vítězové získali slevové kódy na e‑shop Columbia a měli šanci vyhrát další ceny. Výsledkem bylo 3500 zaregistrovaných členů a přes 150 000 nachozených kilometrů během dvou měsíců.

Celá kampaň se zaměřila na odhalení vášně cílové skupiny. Její strategie spočívala v rozkouskování kampaně na menší části a následné poskládání do celku tak, aby efektivně naplňovala stanovené cíle. Tento přístup a následný úspěch kampaně ukázaly, že investice a vysoká očekávání byly oprávněné.

Seznam Talks: Formát propagace úspěšných firem

Druhá přednáška představila nový formát od Seznamu — Seznam Talks. Ten umožňuje firmám vyprávět příběhy o svých úspěších a pádech skrze články, které vizuálně zapadají do prostředí Seznam zpráv. Tímto způsobem lze dosáhnout zájmu čtenářů, kteří vnímají obsah jako klasický článek od Seznamu.

Klienti, jako Fathers (pražírna kávy) a Janek (čokoládovna), jsou skvělým příkladem úspěšnosti tohoto formátu. Tato strategie funguje bez bannerů a reklam, a je čistě věnovaná klientovi. Značky tak mohou prezentovat své příběhy, trendy a novinky v oboru za garanci čtenosti a měření.

Propojení Online a Offline Kampaní: Úspěch advertoriálů

V další přednášce byla představena úspěšnost advertoriálů, propojujících online a offline formáty s 20 000 čtenáři online a 150 000 offline v deníku Právo. Výhody tištěné inzerce spočívají v možnosti oslovení cílové skupiny, která se běžně na internetu nepohybuje. Seznam nabízí slevy a zajímavé možnosti propojení v případě celoročních kampaní.

Příprava na konec cookies třetích stran: Alternativa v e‑mail marketingu

Předposlední přednáška osvětlila téma konce cookies třetích stran. S nástupem tohoto konce, nedostatkem retargetingu a měření konverzí, se jako nová varianta jeví e‑mail, který už není pouze komunikací, ale také uživatelskou identitou. Seznam již implementuje možnost přihlášení přes svou platformu, nabízející klientům alternativu k tradičním metodám jako Facebook nebo Google.

Značky, jako Alza, Koloshop, Nutrend, Glami a Astratex, již využívají tento přístup a ukázalo se, že nový způsob identifikace uživatelů je stabilní a přenositelný.

Sklik Brand: Vyvolání poptávky a upevnění značky

V poslední přednášce se pozornost přesunula k Brandu. Zde bylo zdůrazněno, že Brand vyvolává poptávku a zvyšuje návštěvnost webu! 

Byli jste tam také? Co vás zaujalo? Podělte se s námi o vaše poznatky, rádi si je přečteme!

Silvie Chovancová
28. 11. 2023
Silvi se stará klientům o PPC reklamu v systémech jako je Google, Sklik nebo Facebook. 

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.