Přední hráč na trhu RTB reklamy přijal naše pozvání a vystoupí na nekonferenci „Reklama 2014“. Jakub Novotný a Michael Štádler vystoupí za AdForm.
Proč AdForm
Protože jsme chtěli jednostranný pohled (preferující PPC reklamu) rozbít a protože jsme vystoupení AdWords, Skliku a Etargetu chtěli doplnit o pohled jiný tak, aby nám všechny nové informace zapadly do širších souvislostí.
Otázky na AdForm
RTB je, zejména mezi menšími agenturami a inzerenty, obor nový. Věřím, že nám Kuba s Michaelem pomohou se v něm zorientovat a že jim v tom naše otázky pomohou. Ptát se můžeme třeba na:
- srovnání PPC reklamy a RTB,
- výsledky kampaní,
- tipy za jakých okolností o RTB uvažovat...
Na shledanou na nekonferenci ve čtvrtek!
Komentáře
Na nekonferenci vystoupili
Na nekonferenci vystoupili nakonec Kuba Novotný a Michael Štádler. Mluvili o AdFormu v evropských souvislostech RTB reklamy. Prohlédněte si fotky a prezentaci AdForm.
Přidat komentář