Jak jsme navýšili tržby Fashionshop.cz z Heureky

Navýšit tržby e‑shopu Fashionshop.cz z Heureky se nám podařilo o desítky procent. Podívejte se na dvouminutové video s vysvětlením, jak toho bylo dosaženo.

Video optimalizace inzerce Fashionshop.cz na Hereueka.cz.

Chcete vědět o optimalizaci inzerce na Heurece víc? Napište nám!





01. 10. 2013

Témata:

Komentáře (10)

Roman11. 11. 2013, 10:37

Ano, jak píšete, taky máme přes polovinu nespárováno. Navíc kategorie potraviny je na Heuréce tak špatně zpracovaná a nemluvě o kategorii Olivový olej a spoustě dalších. Olivy např. musíme řadit mezi antioxidanty, apod.… Nejme s Heurékou spokojeni.

Odpovědět
TomT11. 11. 2013, 7:39

My řešíme podobný problém co někteří výše diskutující. Zvažujeme, zda se nám vůbec vyplatí dávat peníze heurece. Ze spárováním problém nemáme, tam je úspěšnost skoro 100%, ale problém vidím asi v tom, že máme taky unikátní zboží, takže se v porovnávání ukazujeme sami a to asi lidem vadí, že nemají co porovnávat a myslí si (asi), že to máme předražené.
To co jsem do heureky vrazily za poslední dva měsíce se nám podle statistik na heurece vrátilo + i něco navíc (i když ty jejich statistiky jsou divné a moc jim nevěřím), ale otázka je, zda čas, co věnuji nastavení produktů aby se dobře spárovaly vůbec oplatil.

Taky máme možnost implementovat heureka košík. Ze začátku jsem byl nadšený, že to bude mít výhodu, ale po přečtení pár článků ohledně košíku jsem začal střízlivět a netuším, zda do toho jít, protože spíše převládají negativa než pozitiva. A zatím jsem nenašel nikde nic o tom, že by někdo napsal, že se to oplatilo nebo neoplatilo. I když tady asi taky záleží hodně na sortimentu. A předpokládám, že u nás, kdy se nemáme s kým porovnávat to nezachrání ani ty výhody co udavá heureka, když si košík nahodíme.

Poslední věc, co to může trošku zachránit je, že sem se dneska přihlásil do správy inzerce na heurece zde na Bestetu. I když asi to nám moc nepomůže. Leda by pánové z Besteta byly kouzelníci (nemyslím to nijak ve zlém).

Odpovědět
Michal Janík10. 10. 2013, 8:43

Radime, děkuji za komentář. Tento příklad je jeden za všechny. Inzerci řídit lze, podobně jako např. PPC reklamu. Mají společného mnoho. Tržby navyšujeme i jiným e‑shopům.

Odpovědět
Radim10. 10. 2013, 5:54

2: Michal Janík: dostatečné by bylo zobrazení procentuálního růstu. Inzerci přes Heureka.cz se snažím řešit již několikátý měsíc, ale zřejmě je to nemožné. Nedokáži si totiž vysvětlit, jak je možné, že z exportního feedu se jeden den správně napáruje např. 20% položek a druhý den o 5% méně. Opravu záleží na řízení inzerce?

Jeden příklad Heureky a jejího přístupu, které se týká “služby” “Ověřeno zákazníky”. Nikde se nedočtete za jakých podmínek eshop toto hodnocení dostane. Dočtete se pouze: “Jakmile dosáhnete dostatečného hodnocení, budete informováni emailem.…”. Kolik je dostatečné hodnocení se už ale nikde nedočtete — bohužel

Odpovědět
Jula10. 10. 2013, 1:35

Přesně jako přispěvatelé nade mnou. Párovat produkty podle nabízených kategorií prostě nejde. Takže máme 70% nespárováno. A to je dost! Těch 30% spárovaných položek se po zadání klíčového slova nezobrazuje. Takže pro nás je Heureka zatím absolutně bezvýznamná. BOHUŽEL…

Odpovědět
Michal Janík9. 10. 2013, 6:08

Ad Radim 1 o grafu: ano, máte pravdu. Konkrétní čísla jsme uvést nechtěli kvůli klientovi. Opakovaně ale lidé říkají, že by je to zajímalo. Tak zkusíme příště být konkrétní víc.

Ad Přemek: ani vyhledávače zboží nejsou ideální pro všechny druhy zboží. Např. právě unikátní, málo známe, zboží je problém.

Ad Radim 2 o Heurece samotné: v takovém případě je třeba inzerci a stav Heureky vylepšit. Jde o součást řízení inzerce, podobně jako video výše. V případě Heureky to často řešit lze.

Odpovědět
Radim8. 10. 2013, 3:17

Mám stejnou zkušenost jako Přemek. Párování tragédie, ani zboží, které má 100%stejný název se nepáruje, nikde nenajdete pořádný kontakt jak Heureku kontaktovat. V názvech zboží jsou chyby, spousta chybných česko/​anglických názvů…

Odpovědět
Přemek8. 10. 2013, 2:44

Zkuste prodávat originální zboží, s originálním názvem či popisem a u heureky si ani neškrtnete. Heureka je vhodná jen pro masové zboží. Heureka není schopna spárovat ani zboží s EAN kodem a názvem, který již v katalogu mají. Heureku již nikdy více.

Odpovědět
Radim8. 10. 2013, 2:31

Pěkné. Akorát závěrečný graf návštěvnosti, dle mého pohledu, o ničem nevypovídá — návštěvnost má stoupající tendenci už z bodu 0,0 :)

Odpovědět
Tomáš1. 10. 2013, 10:00

Jde vidět, že když se s heurekou pracuje, tak se investice vyplatí. V porovnání s konkurencí má určité mezery, ale jinak jsou na tom relativně dobře. Jenom ta komunikace na hodnocení docela vázne, to by mohli zlepšit.

Odpovědět

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.