PPC na stojáka 5#, Lukáš Pítra, rešerše pro psaní PPC inzerátů

V úterý 18. dubna 2017 přivítala Nekavárna Lukáše Pítru, který si pro nás připravil přednášku o rešerších pro psaní PPC inzerátů. Přednáška to byla parádní a osobně ji hodnotím velice vysoko. Nebyl jsem sám protože při odchodu jsem pochval slyšel hned několik. Proč? Snad proto, že Lukáš spojil PPC reklamu s pohledem byznys stratéga a zasadil inzeráty do širšího kontextu potřeb zákazníků, fungování byznysu či marketingové komunikace značek.

O čem Lukáš mluvil:

  • Pozicování značky
  • Výzkumu trhu, analýze konkurence v PPC reklamě
  • Nástrojích, které používá (Marketing Miner, SEMRush...)
  • Práci u klienta
  • Personách
  • Business model canvas
  • Points of differnce (PODs) vs. Points of poparity (POPs) vs. Points of irrelevance (POIs)
  • Komunikaci v PPC reklamě vs. komunikace na cílovém webu
  • ...a další.

Lukášova prezentace:

Fotky z dubnového PPC na stojáka:

Jirka Homola uvádí Lukáše Pítru v PPC na stojáka v Brně
Lukáš o rešerších pro psaní inzerátů PPC reklamy
Lukáš Pítra
Přednáška byla bezva
Lukáš Pítra přednáší o PPC reklamě

Přidat komentář