PPC na stojáka #8: Chytré tipy o Google Analytics tentokrát zazněly v hudebním klubu při rekordním počtu markeťáků

Google Analytics jako srdeční záležitost. Tak to má Verča Brindzová, která přednášela na osmém setkání PPC na stojáka. Před chvilkou jsme skončili a hudební klub Mersey, kde jsme se tentokrát sešli, ještě šumí debatami markeťáků.

Rozhodli jsme se, že po minulém setkání u nás v Nekavárně se přesuneme o jedny dveře vedle, tedy do hudebního klubu Mersey. A dobře jsme udělali. Trhli jsme totiž rekord! Sešlo se nás asi 80. Takové množství markeťáků by naše malá Nekavárna jen těžko zvládla.

Verča je nejenom nadšená PPCčkařka, ale i rybářka

Verča mluvila o tom, čemu se věnuje nejraději, tedy o Google Analytics (GA). Přišla s několika chytrými tipy&triky, jak s GA pracovat.

Co například zaznělo?

  • Nezapomeňte vždycky propojit Google Analytics s AdWords. Je to začátečnická chyba, ale stává se. 
  • GA nedávno prohodil sloupečky UživateléNávštěvy. Takže až vám budou s panikou v hlase volat klienti, že jim najednou padla návštěvnost o desetitisíce, pamatujte na to.
  • Potvrdilo se, že většina markeťáků používá ke své práci nejenom Google Analytics, ale i další nástroje, které s GA kombinují.
  • V GA se občas hodí využít manuální UTM parametry. Verča je používá například u Gmail kampaní. Má tak třeba přehled o tom, když někdo něco přeposílá dál. To totiž v GA běžně nejde změřit, jeví se to například jako direct.
  • Verča doporučila používat doplněk do GA Da Vinci Tools. Umí totiž několik super fíglů. Třeba jde díky němu přichytit záhlaví a segment. Takže když potom rolujete dolů, pořád vidíte, co máte nastavené. Stejně tak vám neustále zobrazuje identifikační číslo GA. Milovníci barviček pak ocení funkci heat map — ta umí v tabulkách podbarvit číselné hodnoty, nebo z nich vyrobí sloupcový graf. Ideální tehdy, pokud se potřebujete rychle zorientovat v číslech.
  • Snadné vyhodnocení odkazů na podstránky je jednodušší v GA než v AdWords.
  • Pro remarketingová publika můžete v GA využívat více dimenzí a metrik než v AdWords.

Brzy se můžete těšit na celou Verčinu prezentaci a také video záznam. Sledujte proto naše sociální sítě — Facebook nebo Twitter.

Mersey bylo zaplněné až po vrchní patro

Hlásíme se o sto šest.

BESTETO tým hlásí úspěšné PPC na stojáka #8

Všem, kteří dorazili, děkujeme za hojnou účast a budeme se těšít na dalším #ppcnastojaka!

Nikola Zubalíková
22. 02. 2018
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.