PPC na stojáka #8: Chytré tipy o Google Analytics tentokrát zazněly v hudebním klubu při rekordním počtu markeťáků

Google Analytics jako srdeční záležitost. Tak to má Verča Brindzová, která přednášela na osmém setkání PPC na stojáka. Před chvilkou jsme skončili a hudební klub Mersey, kde jsme se tentokrát sešli, ještě šumí debatami markeťáků.

Rozhodli jsme se, že po minulém setkání u nás v Nekavárně se přesuneme o jedny dveře vedle, tedy do hudebního klubu Mersey. A dobře jsme udělali. Trhli jsme totiž rekord! Sešlo se nás asi 80. Takové množství markeťáků by naše malá Nekavárna jen těžko zvládla.

Verča je nejenom nadšené PPCčkařka, ale i rybářka

Verča je nejenom nadšená PPCčkařka, ale i rybářka

Verča mluvila o tom, čemu se věnuje nejraději, tedy o Google Analytics (GA). Přišla s několika chytrými tipy&triky, jak s GA pracovat.

Co například zaznělo?

  • Nezapomeňte vždycky propojit Google Analytics s AdWords. Je to začátečnická chyba, ale stává se. 
  • GA nedávno prohodil sloupečky Uživatelé a Návštěvy. Takže až vám budou s panikou v hlase volat klienti, že jim najednou padla návštěvnost o desetitisíce, pamatujte na to.
  • Potvrdilo se, že většina markeťáků používá ke své práci nejenom Google Analytics, ale i další nástroje, které s GA kombinují.
  • V GA se občas hodí využít manuální UTM parametry. Verča je používá například u Gmail kampaní. Má tak třeba přehled o tom, když někdo něco přeposílá dál. To totiž v GA běžně nejde změřit, jeví se to například jako direct.
  • Verča doporučila používat doplněk do GA Da Vinci Tools. Umí totiž několik super fíglů. Třeba jde díky němu přichytit záhlaví a segment. Takže když potom rolujete dolů, pořád vidíte, co máte nastavené. Stejně tak vám neustále zobrazuje identifikační číslo GA. Milovníci barviček pak ocení funkci heat map - ta umí v tabulkách podbarvit číselné hodnoty, nebo z nich vyrobí sloupcový graf. Ideální tehdy, pokud se potřebujete rychle zorientovat v číslech.
  • Snadné vyhodnocení odkazů na podstránky je jednodušší v GA než v AdWords.
  • Pro remarketingová publika můžete v GA využívat více dimenzí a metrik než v AdWords.

Brzy se můžete těšit na celou Verčinu prezentaci a také video záznam. Sledujte proto naše sociální sítě - Facebook nebo Twitter.

Mersey bylo zaplněné až po vrchní patro

Mersey bylo zaplněné až po vrchní patro

Hlásíme se o sto šest.

BESTETO tým hlásí úspěšné PPC na stojáka #8

BESTETO tým hlásí úspěšné PPC na stojáka #8

Všem, kteří dorazili, děkujeme za hojnou účast a budeme se těšít na dalším #ppcnastojaka!

Za BESTETO

Nikola

Přidat komentář