První PPC na stojáka v roce 2019 je za rohem. Zapište si do diářů 12. února a těšte se na povídání o řízení marketingových projektů s Michalem Krutišem.
Update: Byli jste rychlí jako vítr a my už máme plno. Ale nebuďte smutní, dole se můžete přihlásit jako náhradník. Pokud se nám nějaké místo uvolní, ozveme se.

O čem bude Michal mluvit:
- Jak vytvořit strategie přes více marketingových kanálů (SEO, PPC a další).
- Jak si vybrat z každého kanálu úkoly, které musí být hotové nejdříve.
- Jak to řešit s ohledem na své zdroje (inhouse lidi, externisté, finance, logistika).
- Jak tvořit procesy - opakované úkoly.
- Michal bude během svého povídání pracovat s nástrojem Marketingové mapy.
Změna, přijít vás může jen 40
- Poprvé to uděláme trošku jinak. Chceme, abyste k nám chodili rádi a věděli, že tyto akce děláme pro PPC komunitu. Chceme, aby PPC na stojáka zůstávalo komorní a lidé se mezi sebou bavili. To se nám v poslední době moc neosvědčilo, pokud jsme nechávali přihlášky otevřené pro neomezený počet lidí. Takže novinka: místa jsou omezená na 40 přihlášených. Sledovat budeme, kdo k nám chodí a vyfiltrujeme notorické nechodiče, co rádi klikají na přihlášky, ale reálně jsme je nikdy neviděli.
- Přihlášku najdete na konci pozvánky.
Kdy, kde, za kolik
- 12. února v 17:00 hod (trousit se k nám můžete od 16:45 hod).
- Přímo u nás v BESTETO (Nekavárna) na Minské 13 v Brně.
- Vstupné je zdarma.
A těšte se na PPC pub kvíz
- Je to tak. Další žhavá novinka na našich PPC na stojáka. Zkuste ten den úplně nepospíchat zpátky domů a dejte si s námi jedno kolo PPC kvízu. Třeba se najde i nějaká tekutá odměna pro vítěze.
Hodí se vědět
Už máme plno, ale přihlaste se jako náhradník
Komentáře
Tak už víme termín i spíkra
Tak už víme termín i spíkra PPC na stojáka následujícího. Povídat bude Matej Konečný z brněnské marketingové agentury Optimio.
Přidat komentář